Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ 13. Сатирично-гумористичні жанри. Гумореска. Байка. Епіграма. Анекдот. – 4 год.

1. Яке призначення гуморески в газеті чи журналі?

2. Охарактеризуйте байку. Її форму, тематику, проблематику.

3. Яка природа походження і стиль епіграми.

4. Призначення анекдоту у пресі.

Завдання для самостійної роботи студентів. – 1 год.

Підготовка портфоліо. Дібрати з газет та журналів різновиди фейлетону, памфлету, пародії, шаржу, гуморески, байки, епіграми, анекдоту.

Контрольні запитання та завдання

1. Чому гумор та сатира практично зник зі сторінок українських мас-медіа?

2. Відродження анекдоту як жанру, його доцільність?

3. Занепад популярного жанру фейлетону – свідчення про відсутність у суспільстві негативних явищ чи неспроможність журналістів працювати у цьому жанрі?

Рекомендована література:

1. Журналістський фах: газетно-журнальне виробництво: навч. посіб. / Т. О. Приступенко, Р. В. Радчик, М. К. Василенко та ін.; за ред. В. В. Різуна. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2012. – 352 с.

2. Здоровега В. Й. Теорія і методика журналістської творчості: підручник / В. Й. Здоровега. – 2-ге вид., перероб. і допов. – Львів: ПАІС, 2004. – 268 с.

3. Кузнецова О. Д. Засоби й форми сатири та гумору в українській пресі: навч. посіб. / О. Д. Кузнецова. – Львів: Видавничий центр університету імені Івана Франка, 2003. – 250 с.

4. Мельник Г. С. Основы творческой деятельности журналиста / Г. С. Мельник, А. Н. Тепляшина. – СПб.: Питер, 2009. – 272 с.: ил. – (Серия «Краткий курс»).

5. Прилюк Д. М. Теорія і практика журналістської творчості: проблеми майстерності / Д. М. Прилюк. – К.: Вища школа, 1983. – 280 с.

6. Тертычный А. А. Жанры периодической печати: учеб. пособ. / А. А. Тертычный. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 312 с.

7. Ярмиш Ю. Ф. Жанри сатиричної публіцистики: навч. посіб. / Ю. Ф. Ярмиш; за ред. В. В. Різуна. – К.: Інститут журналістики, 2003. – 156 с.

 

 

ТЕМИ РЕФЕРАТІВ

1. Загальна характеристика інформаційних жанрів.

2. Жанрові особливості аналітичних жанрів.

3. Призначення у пресі і родові ознаки художньо-публіцистичних жанрів.

4. Особливості використання у пресі сатирично-гумористичних жанрів.

5. Методи збирання інформації в журналістиці.

6. Жанроутворювальні чинники в журналістиці.

 

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 1217

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ 12. Сатирично-гумористичні жанри. Фейлетон. Памфлет. Пародія. Шарж. – 4 год. | ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ №1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.