Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






При підготовці до практичного заняття

1. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. 3-е изд., перераб. и доп.-М.:Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997.-501 с

2. Вершигора Е.Е. Менеджмент: Учеб. пособие. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: ИНФРА-М, 2001. - 283 с.

3. Веснин В.Р. Основы менеджмента. - М.: Институт международного права и экономики им. А.С. Грибоедова, 1999. - 480 с.

4. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент: Учебник, 3-е изд.-М.:Гардарика,1998.-528 с.

5. Гончаров В.В. В поисках совершенства управления: Руководства для высшего управленческого персонала.- М.МП «Сувенир», 1993.-488 с.

6. Егоршин А.П. Управление персоналом.-2.е изд.-Н.Новгород: НИМБ, 1999.-624 с.

7. Кузнецов Ю.В., Подлесных В.И. Основы менеджмента. - 2.е изд. СПб.:Изд-во ОЛБИС, 1998. - 192 с.

8. Мазманова Б.Г. Управление оплатой труда: Учеб. пособие. - М.: Финансы и статистика, 2001. - 368 с.

9. Менеджмент (Современный российский менеджмент): Учебник/ Под ред. Ф.М. Русинова и М.Л. Разу. - М.: ФБК-ПРЕСС, 1998. - 504 с.

10. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф- Основы менеджмента: Пер.с англ. - М.: «Дело ЛТД», 1994. - 702 с.

11. Основы менеджмента: Учеб. для вузов/ Д.Д. Ватугсв, Т.Е. Березкина, Н.А. Кислякова и др.; Под ред. Д.Д. Вачугова. - М.: Высш. шк., 2001. 367с.

12. Семь нот менеджмента/ Под ред. В Красновой и А. Привалова. - М.:ЗАО «Журнал Эксперт», 1998. - 424 с.

13. Справочник директора предприятия/ Под ред. М.Г, Лапусты.- Изд. 2-е, испр. и доп. - М.: ИНФРА-М, 1998. - 784 с.

14. Уткин Э.А. Управление фирмой. - М.: «Акалис», 1996. - 516 с.

15. Фалмер Р. Энциклопедия современного управления: В 5 т. - М: ВИПК-знерго, 1992.

16. Фатхутдинов Р.А. Разработка управленческого решения: Учебник длявузов. - 2.е изд., доп. - М.: ЗАО "Бизнес-школа «Интел-Синтез», 1998, -272с.

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова

 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

на методичній нараді кафедри

ортопедичної стоматології

завідувач кафедри

____________ доц.Мунтян Л.М.

«______»___________2011 р.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

для самостійної роботи студентів

при підготовці до практичного заняття

Навчальна дисципліна Ортопедична стоматологія.
Модуль №1 Незнімне зубне протезування.
Змістовий модуль №4 Коронкове протезування.
Тема заняття №11 Лікування дефектів зубів вкладками, клініко-лабораторні етапи.
Курс
Факультет Стоматологічний

Методичні рекомендації складені відповідно освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм підготовки фахівців, які затверджені Наказом МОН України від 28.07.2003 р. № 239 і експериментально-учбового плану, який розроблений на принципах Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS) і затвердженою Наказом МОЗ України від 07.12.2009 р. № 929.

 

 

 

Вінниця - 2011

1. Актуальність теми

Вкладка являє собою мікропротез, виготовлений лабораторним шляхом. На відміну від пломби, вона вводиться в підготовану порожнину не в пластичному стані, а в твердому, що дозволяє уникнути певних недоліків, притаманним пломбам, а саме компенсувати усадку і таким чином покращити крайове прилягання і зменшити ймовірність рецидиву карієса. Величезна потреба у наданні якісної стоматологічної ортопедичної допомоги вимагає досконалого вивчення різних видів мікропротезів – вкладок, а в подальшій професійній діяльності - ще і перфектного їх виготовлення. Тому, вивчаючи дану тему заняття, студенти роблять перші важливі практичні і інтелектуальні інвестиції в особисту майбутню професійну діяльність лікаря стоматолога-ортопеда.

На занятті студенти вирішують конкретну проблему: вчаться класифікувати методи виготовлення вкладок, пояснювати прямий метод виготовлення вкладок, пояснювати непрямий метод виготовлення вкладок, знати матеріали для виготовлення вкладок, аналізувати можливі помилки та ускладнення при виготовленні вкладок, моделювати коронкову вкладку на гіпсовій моделі.

Мета заняття: вміти класифікувати методи виготовлення вкладок, пояснювати прямий метод виготовлення вкладок, пояснювати непрямий метод виготовлення вкладок, знати матеріали для виготовлення вкладок, аналізувати можливі помилки та ускладнення при виготовленні вкладок, моделювати коронкову вкладку на гіпсовій моделі.

 

2. Конкретні цілі:

  • класифікувати методи виготовлення вкладок;
  • пояснювати прямий метод виготовлення вкладок;
  • пояснювати непрямий метод виготовлення вкладок;
  • знати матеріали для виготовлення вкладок;
  • аналізувати можливі помилки та ускладнення при виготовленні вкладок;
  • моделювати коронкову вкладку на гіпсовій моделі.

 


Читайте також:

  1. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. VІ. План та організаційна структура заняття
  5. Багато уваги приділяється підготовці засідань педагогічних рад.
  6. Будова СВА. Стандарти практичного застосування.
  7. ВЗАЄМОДІЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З БАТЬКАМИ ШКОЛЯРІВ
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Вид заняття: лекція
  12. Вид заняття: лекція




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕДИЦИНСКИЕ АПТЕЧКИ | Зміст теми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.