Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тексты для дополнительного чтения

Abteil I

Text 1. EIN AUSBLICK AUF DIE ENTWICKLUNG DER WELTWIRTSCHAFT

 

Im 21. Jahrhundert geht die menschliche Gesellschaft monumentalen Veränderungen entgegen. Gemeint ist die Entwicklung zur globalen Informationsgesellschaft, die eine neue wirtschaftliche soziale und politische Ordnung schaffen wird. Wenn Informationen blitzschnell und weltweit über Datennetze ausgetauscht werden können, wachsen die Verbindungen zwischen Nationen und Unternehmen, werden Entfernungen unwichtig, entfaltet sich freie Marktwirtschaft. Die Informationsrevolution treibt den globalen Handel und die internationalen Investitionen zu enormen Zuwachsraten an.

Gleichzeitig steigt das Ausbildungs- und Leistungsniveau der Arbeitnehmer rund um den Erdball. Eine globale Mittel­klasse entsteht und hinter dieser Entwicklung steht eine machtvolle Idee: marktwirtschaftliche Offenheit. Allerorten verfolgen Regierungen eine liberal ausgerichtete Wirtschaftspolitik, beschleunigen die multinationalen Konzerne den Austausch von Innovationen über offene Grenzen hinweg. Schon jetzt zeigt sich der Erfolg dieser Entwicklungen. Die jungen Ökonomen Mittel- und Osteuopas scheinen inzwischen einen Punkt erreicht zu haben, von dem aus sie in den nächsten Jahren Wachstumsraten von vier bis sechs Prozent erwarten können.

Ein weiterer Vorteil der globalen Interdependenz ist die Aus­sicht auf niedrigere Inflationsraten. Die Globalisierung des Marktes führt gleichzeitig zur Internationalisierung der Unternehmen. Anders als in der Vergangenheit sehen sich deshalb auch deutsche Unternehmen verstärkt im Ausland nach neuen Produktionsstätten und Absatzmärkten um. Das Bemerkenswerteste an der Marktwitrschaft aber ist die Fähigkeit der Bürger, rund um die Welt zu kommunizieren, miteinander Verträge abzuschließen und zu konkurrieren. Die Marktwirtschaft ist, also, aufgeschlossen und hat liberale Ziele zu verwirklichen, den Lebensstandard zu erhöhen und der Menschheit ein besseres und reicheres Leben zu ermöglichen.

 

Fragen zum Text:

1. Was für Veränderungen geht die menschliche Gesellschaft im 21. Jahrhundert entgegen?

2. Wie ändertsich das Ausbildungs- und Leistungsniveau der Arbeitnehmer?

3. Was heißt die marktwirtschaftliche Offenheit?

4. Was ist ein weiterer Vorteil der globalen Interdependenz?

5. Was ist das Bemerkenswerteste an der Marktwitrschaft?

 


Читайте також:

  1. Альманах для чтения и размышлений
  2. В.А. Сухомлинский о роли чтения в развитии личности ребенка
  3. ВИДЫ РАБОТЫ НАД ТЕКСТОМ НА УРОКАХ ЧТЕНИЯ
  4. Глава 10 Значение обучающего чтения в русском языке. Виды, способы и качества чтения
  5. Глава 8. УРОКИ ЧТЕНИЯ В СОВРЕМЕННОЙ ШКОЛЕ
  6. Задачи современного урока чтения
  7. На уроке чтения
  8. О требованиях к уроку чтения
  9. Определение выразительного чтения
  10. ОСОБЕНОСТИ УРОКОВ ЧТЕНИЯ ПРОИЗВЕДЕНИЙ РАЗНЫХ
  11. ПОКАЗАТЕЛЬНЫЙ УРОК ЧТЕНИЯ В 3 КЛАССЕ.
  12. Работа над выразительностью чтения произведения.




Переглядів: 561

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Text 2. EINLEITUNG IN DIE WIRTSCHAFTSLEHRE

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.