Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ

НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ

УНІВЕРСИТЕТ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ

ХАРКІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ

 

 

Кафедра банківської справи

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

З ДИСЦИПЛІНИ "ГРОШІ ТА КРЕДИТ"

ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ

"БАНКІВСЬКА СПРАВА" УСІХ ФОРМ НАВЧАННЯ

 

 
 

 


Харків - 2009


Затверджено на засіданні кафедри банківської справи,

протокол № 4 від 7 грудня 2009 року.

 

 

Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Гроші та кредит» для студентів спеціальності «Банківська справа» усіх форм навчання / Укл.: Вядрова І.М., Погореленко Н.П. – Харків, ХІБС УБС НБУ, 2009. – 35с.

 
 


ВСТУП

 

Розбудова в Україні ринкової економіки висунула на передній край економічної науки та практики дослідження і вивчення сутності та механізмів функціонування категорій "гроші" та "кредит". На їх використанні ґрунтується більшість інструментів ринкового господарювання: ціноутворення, розрахунково-платіжні відносини, банківська діяльність, економічне стимулювання, інвестиційна діяльність, оподаткування, фінансовий ринок, страхування тощо. На базі закономірностей функціонування грошей та грошового ринку, банків та банківської системи формується економічна політика держави взагалі і грошово-кредитна політика центрального банку - зокрема, що є основою державного регулювання всіх сфер економічного життя суспільства.

У зв'язку з цим вивчення дисципліни "Гроші та кредит" є необхідною умовою підготовки економістів вищої кваліфікації.

Метою вивчення дисципліни є теоретико-методологічні засади і організаційно-правовий механізм функціонування в ринковій економіці грошей, кредиту і банків.

Завдання вивчення дисципліни: з'ясування сутності, функцій та ролі грошей і кредиту; вивчення механізму функціонування грошової системи в ринковій економіці; засвоєння закономірностей функціонування валютного ринку і валютної системи, грошового ринку; вивчення ролі, специфіки та практики використання грошово-кредитної політики центрального банку, напрямів діяльності банків та небанківських фінансових інститутів щодо грошово-кредитного обслуговування суб'єктів господарювання та населення в Україні.

Предметом вивчення дисципліни "Гроші та кредит" є грошова і банківська системи як центральні ланки інфраструктури грошового ринку.

Вирішення завдань, що ставляться при викладанні дисципліни потребують підготовки методичних матеріалів, які орієнтують студента на самостійну роботу щодо поглиблення і систематизації знань шляхом узагальнення та аналізу додаткових матеріалів, у тому числі - ці методичні рекомендації до виконання курсових робіт.

Підготовка курсової роботи з дисципліни "Гроші та кредит" – індивідуальне завдання, яке виконується студентами III курсу зі спеціальності "Банківська справа" у термін, визначений навчальним планом, з метою перевірки якості отриманих теоретичних знань, уміння систематизовувати одержану інформацію, аналізувати місце досліджуваної проблеми в економічній системі, узагальнювати показники діяльності об'єкта дослідження, а також здібності надавати власні рекомендації щодо перспектив розвитку досліджуваного питання. Це сприятиме формуванню у кожного з них наукового і творчого потенціалу, необхідного майбутнім фахівцям банківської справи.

Оскільки визначена курсова робота є першою серед фахових курсових робіт кафедри банківської справи, завершальним етапом чого є написання дипломної роботи, тому вимоги до оформлення цієї курсової роботи максимально наближені до вимог по оформленню дипломних робіт.



Читайте також:

  1. I. Формула спеціальності
  2. I. Формула спеціальності
  3. I. Формула спеціальності
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  6. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  7. ВИДІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  8. Визначення індивідуальних властивостей уваги та уяви студентів
  9. Вимоги до зань і умінь студентів
  10. Вимоги щодо активності роботи студентів
  11. ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  12. ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПОСЛІДОВНІСТЬ ПІДГОТОВКИ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.