МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторна робота №2,3Використання прогнозованих моделей на практиці. Вивчення технології RED. Мета роботи: Порівняти прогнозовані та адаптивні моделі створення ПЗ. Методичні вказівки Модель життєвого циклу проекту (Software life cycle model (SLM) – це структура, що визначає послідовність виконання та взаємозв’язку процесів, дій та задач на протязі виконання проекту. Модель ЖЦ залежить від специфіки програмного продукту, а також від специфіки умов, в яких даний продукт створюється та функціонує. Існує два основних типи моделей ЖЦ: 1) Прогнозовані моделі ЖЦ – в основі цих моделей лежить чітке планування усіх стадій процесу розробки ПЗ; 2) Адаптивні моделі ЖЦ (так звані гнучкі технології) – особливістю цих моделей є сприйняття та адаптація процесів розробки під потребу замовника та ринку. На сьогоднішній момент найбільшого поширення серед прогнозованих набули такі моделі: · каскадна; · V-подібна модель; · модель еволюційного прототипування; · модель швидкої розробки; · інкрементна модель; · спіральна модель. Адаптивні моделі ЖЦ з’явилися недавно, але здобули вже досить широке поширення особливо серед західних компаній. Найвідомішими є: · Scrum; · Extreme programming, XP; · Adaptive Software development, ASD; · Dynamic System Development Model, DSDM; · Feature Driven Development, FDD. Адаптивні моделі ЖЦ включають не тільки опис структури фаз, та їх пояснення, але і рекомендації, підходи з їх ефективного використання. Впродовж останніх тридцяти років в програмуванні змінилися три моделі життєвого циклу програмного забезпечення: каскадна, модель з проміжним контролем і спіральна. Хід роботи: 1.Вивчити моделі, вміти порівнювати і вибирати потрібну, відповідно до завдання. 2. Технологія RAD – основні складові, принципи, стадії, використання на практиці.
Контрольні питання і завдання 1. Що таке модуль життєвого циклу ПЗ? Які є типи моделей? 2. Порівняйте прогнозовані моделі і адаптивні. Коли вони приміняються? 3. Що таке прототип? В яких моделях він присутній? 4. Що таке CASE-технології? Що лежить в основі будь-якої CASE-технології? 5. Поясніть терміни: методологія, метод, нотація, засіб. Поясніть якісні зміни процесу розробки ПЗ при переході до використання CASE-засобів. Побудова опорних точок зору на основі методу VORD для формування аналізу вимог. Складання сценаріїв основних подій. Розробка технічного завдання на створення ПЗ. Мета роботи: Скласти і проаналізувати вимоги до майбутнього ПЗ, оформити технічне завдання на розроблення програмного забезпечення.
Читайте також:
|
||||||||
|