Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 1.

Змістовий модуль 1. Стародавній Єгипет і Вавилон. (2 год.).

 

Питання для обговорення:

1. Утворення, розвиток та загибель Стародавнього Єгипту та Вавилона.

2. Суспільно-політичний устрій Єгипту та Вавилона.

3. Правове становище населення Єгипту та Вавилона.

4. Право Єгипту.

5. Закони вавилонського царя Хаммурапі:

а) регулювання майнових відносин;

б) шлюбно-сімейне та спадкове право;

в) кримінальне право;

г) судовий процес.

Практичне завдання:

1. Перевірка основних понять та категорії.

2. Навчальні та контролюючі тести.

3. Кросворд з теми.

Джерела до змістового модуля: основні: 2,7,8,11,12,13. додаткова: 20,21,26,33,36,49,56,58,63,92,108, 119,134,142,150,152,153.

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Охарактеризуйте риси староєгипетської деспотії.

2. У чому полягала обмеженість влади правителя Вавилона?

3. Який внесок зробив цар Хаммурапі у розвиток Вавилонської держави.

4. Основні періоди розвитку Стародавнього Єгипту.

5. Найвідоміші староєгипетські реформатори.

6. Із якою метою цар Хаммурапі створив свій збірник законів?

7. Коли і з яких умов в Межиріччі сформувалася перша централізована держава?


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І.Передмова | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.