Семінарське заняття 2.
Змістовий модуль 3. Стародавня Індія і Китай. (2 год.).
Питання для обговорення:
1. Утворення Стародавніх держав Індія і Китай.
2. Суспільний устрій та державний лад Індії та Китаю.
3. Право Китаю.
4. Закон Ману :
а) джерела Стародавньоіндійського права;
б) право власності та зобов’язальне право;
в) шлюбно-сімейне та спадкове право;
г) злочин та покарання.
Практичне завдання:
1. Перевірка основних понять та категорій.
2. Тести,ситуації для перевірки знань з теми.
3. Кросворди з теми.
Джерела до змістового модуля:
| Основні : 1,2,7,11,12,13,14.
Додаткова:18,21,26,33,36,49,56,58,59,63,92,
108,119,134,142,150,152,153.
|
Самостійно розглянути наступні питання:
1.Коли виникають перші держави у Стародавньої Індії?
2.Хто такі «дравіди»?
3.Судові інстанції Стародавньої Індії.
4.Македонське завоювання Індії. Чандрагупта і Ашока. Боротьба царської влади з брахманами.
5.Реформи Шан Яна у царстві Цінь.
6.Характеристика імперії Цінь та Хань (Західної та Східної)
Читайте також: - II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- VІ. План та організаційна структура заняття
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вступне заняття
- Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
- Друге заняття
- ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|