Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 2.

Змістовий модуль 3. Стародавня Індія і Китай. (2 год.).

Питання для обговорення:

1. Утворення Стародавніх держав Індія і Китай.

2. Суспільний устрій та державний лад Індії та Китаю.

3. Право Китаю.

4. Закон Ману :

а) джерела Стародавньоіндійського права;

б) право власності та зобов’язальне право;

в) шлюбно-сімейне та спадкове право;

г) злочин та покарання.

Практичне завдання:

1. Перевірка основних понять та категорій.

2. Тести,ситуації для перевірки знань з теми.

3. Кросворди з теми.

Джерела до змістового модуля: Основні : 1,2,7,11,12,13,14. Додаткова:18,21,26,33,36,49,56,58,59,63,92, 108,119,134,142,150,152,153.

 

Самостійно розглянути наступні питання:

1.Коли виникають перші держави у Стародавньої Індії?

2.Хто такі «дравіди»?

3.Судові інстанції Стародавньої Індії.

4.Македонське завоювання Індії. Чандрагупта і Ашока. Боротьба царської влади з брахманами.

5.Реформи Шан Яна у царстві Цінь.

6.Характеристика імперії Цінь та Хань (Західної та Східної)

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Суспільний лад Стародавнього Єгипту. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.