Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 7.

Змістовий модуль 6. Держава і право франків. (1 год.).

Змістовий модуль 7. Держава і право Франції. (1 год.).

 

Питання для обговорення:

1. Утворення держави франків. Правління Хлодвіга І та Карла Мартеллі.

2. Джерела та особливості права франків «Салічна правда».

3. Утворення Франції. Особливості її розвитку в період феодальної роздробленості.

4. Франції у період станово-представницької та абсолютної монархії.

5. Суспільний лад та органи влади.

6. Характерні риси французького феодального права.

 

Практичне завдання :

1. Навчальні та контролюючі тести.

2. Перевірка основних понять та категорій.

Джерела до змістового модуля: Основні: 1,2,3,7,8,11,12,13,14. Додаткова:18,20,21,26,33,36,44,45,46,48,49,54,58,59,63,70,72,80,89,90,91,91,92,94,99,108,119,129,133,136,142,144,145,146,147,150,152,153.

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Загальна характеристика епохи феодалізму.

2. Держава франків періоду правління Карла Великого.

3. Суспільний лад салічних франків.

4. Поясніть суть існуючої в епоху феодалізму системи васальних зв’язків.

5. Як «Кутюми Бовезі» врегулювали питання кріпосної залежності?

6. Реформаторська діяльність Людовіка ІХ «Святого».

7. Феодальна сутність французького права.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Джерела римського рабовласницького права. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.