Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття 7.

Змістовий модуль 6. Держава і право франків. (1 год.).

Змістовий модуль 7. Держава і право Франції. (1 год.).

 

Питання для обговорення:

1. Утворення держави франків. Правління Хлодвіга І та Карла Мартеллі.

2. Джерела та особливості права франків «Салічна правда».

3. Утворення Франції. Особливості її розвитку в період феодальної роздробленості.

4. Франції у період станово-представницької та абсолютної монархії.

5. Суспільний лад та органи влади.

6. Характерні риси французького феодального права.

 

Практичне завдання :

1. Навчальні та контролюючі тести.

2. Перевірка основних понять та категорій.

Джерела до змістового модуля: Основні: 1,2,3,7,8,11,12,13,14. Додаткова:18,20,21,26,33,36,44,45,46,48,49,54,58,59,63,70,72,80,89,90,91,91,92,94,99,108,119,129,133,136,142,144,145,146,147,150,152,153.

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Загальна характеристика епохи феодалізму.

2. Держава франків періоду правління Карла Великого.

3. Суспільний лад салічних франків.

4. Поясніть суть існуючої в епоху феодалізму системи васальних зв’язків.

5. Як «Кутюми Бовезі» врегулювали питання кріпосної залежності?

6. Реформаторська діяльність Людовіка ІХ «Святого».

7. Феодальна сутність французького права.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Джерела римського рабовласницького права. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.