Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 14.

Змістовий модуль 16. Утворення то розвиток буржуазної держави та права у Франції. (2 год.).

Питання для обговорення:

1. Криза абсолютизму. Велика французька революція (1789 р.).

2. Характеристика «Декларації прав людини і громадянина». Конституція Франції (1791 р.).

3. Перша французька республіка. Діяльність Національного Конвенту.

4. Термідоріанський переворот. Директорія. Режим консульство.

5. Перша імперія. Характеристика правління Наполеона І.

6. Липнева революція 1830 р. Революція 1848 р. Друга республіка.

7. Цивільний та кримінальний кодекс Наполеона.

Практичне завдання:

1. Перевірка основних понять та категорій.

2. Навчальні та контролюючі тести.

3. Тести «Хто є хто».

Джерела до змістового модуля: Основні : 2,3,7,8,12,13,14. Додаткова:19,20,21,26,27,33,36,44,46,49,57,58,59,61,62,63,70,92,94,99,108,117,119,133,141, 150,152,153.

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Революційна ситуація у Франції напередодні 1789 р.

2. Основні положення «Декларації прав людини і громадянина».

3. Боротьба жиронди і «гори» та створення якобінської диктатури.

4. Дайте оцінку політичному обличчю Директорії.

5. Охарактеризуйте державно-правові механізми Франції періоду Консульства.

6. Державно-правовий розвиток Франції у першій половині ХІХ ст.

7. Історичне значення Великої французької революції.

8. Історичне значення французького цивільного кодексу.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 500

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вищі органи влади і управління Англії в XVIII-XIX століттях. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.