Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки.

Перше питання плану передбачає ознайомлення із передумовами та причинами Великої французької революції. Важливе значення має аналіз соціально-економічного розвитку Франції кінця ХVIII століття та вимоги трудящих.

Готуючись до відповіді на друге питання студенту необхідно глибоко проаналізувати Декларацію прав людини і громадянина та виявити які вимоги трудящих є у цьому документі. Слід звернути увагу на причини прийняття Конституції 1791 р. та які органи влади вона передбачала; їх повноваження. Відповіді шукати в підручниках.

Для висвітлення третього питання важливо з’ясувати період існування Першої французької республіки, очолену Національним Конвентом, у якому домінували якобінці. Знайдіть у тексті підручника відповідь на питання діяльність Національного Конвенту та Тимчасової виконавчої ради та законспектувати.

Висвітлюючи четверте питання, слід визначити, що на середину 1794 р. революція остаточно перемогла і потреба у Якобінській диктатурі відпала. У липні 1794 р. влада якобінців була повалена. Необхідно порівняти діяльність Директорії з Режимом консульства.

Головну увагу у п’ятому питанні слід звернути на діяльність Наполеона який установив Першу імперію. Знайдіть цей період у підручниках та законспектуйте.

Одним із вузлових питань даної теми є Франція у першій половині ХІХ ст. Тому вивчаючи шосте питання семінарського заняття необхідно знати причини липневої революції у 1830 р. і яким чином була утворена Друга республіка. Знайдіть у підручнику та занотуйте в зошиті повноваження та діяльність Державної Ради, законодавчого корпусу та Сенату.

Головну увагу при відповіді на сьоме питання треба зосередити на основні положення Цивільного та Кримінального кодексів Наполеона. Добре знати історію підготовки і прийняття французького цивільного кодексу 1804 р., «Про осіб», «Про майно» і «Різні видозміни власності». По різні засоби, якими набувається власність. Дати оцінку Кримінальному кодексу 1810 р.. Який детально регламентував політичні злочини, відновив деякі віджиті покарання. Проаналізуйте ці положення за підручником.

Словник термінів:

Авторитаризм –державний лад, заснований на необмеженій особистій владі, самовладдя.

Агресія -протиправне застосування сили однією державою проти інших.

Відшкодування збитків – форма цивільної відповідальності за порушення зобов’язань.

Власність – історично зумовлена суспільна форма володіння, користування та розпорядження матеріальними та нематеріальними благами.

Гільдія – купецька або реміснича корпорація (об’єднання).

Громадські права і свободи – закріплюються в основному законі держави і визначають основи правового становища особистості в суспільстві: забезпечують людині можливість для виявлення і здійснення її громадянської волі та інтересів.

Департамент – адміністративно-територіальна одиниця у Франції.

Депутат – виборний повноважений та відповідальний представник народу в парламенті, член виборної державної установи.

Друга республіка – республіка у Франції 1848-1852 рр. Була проголошена 25 лютого 1848 р. у період Лютневої революції.

Жиронда – політичне угрупування від час Великої французької революції, яке представляло інтереси в основному великої торгівельної і промислової буржуазії. Назва походить від департаменту Жиронда, звідки вийшли кільки її лідерів.

Законодавець – орган або особа, що встановлює закон.

Землеволодіння – володіння землею на правах приватної власності: земельна ділянка, що знаходиться у чиємусь володінні.

Індепенденти – партія середньої буржуазії Франції.

Конституція – основний закон держави, що має найвищу юридичну силу.

Кантон – виборчий орган у Франції.

Контрасигнатура – особлива процедура, яка полягає у тому, що всі акти виконавчої влади, крім підписки короля, повинні бути підписаними відповідним міністром.

Кодекс Наполеона– збірник французького цивільного права, офіційно запроваджений у 1804 р. як французький цивільний кодекс.

Кодифікація – вид систематизації нормативних актів відповідно до галузей права, в процесі якої здійснюється переробка їх змісту. Результатом цього є створення зведеного нормативного акту (кодексу).

Підозрюваний– особа, затримана за підозрою у вчиненні правопорушення; особа до якої застосовано запобіжний захід до винесення постанови про притягнення її відповідальності як обвинуваченого.

Підсудність – розмежування компетенції між судами щодо підвідомчих їм справ, що підлягають розгляду ними. Іншими словами, встановлення конкретного суду, який уповноважений законом вирішити конкретну судову справу.

Термідоріанський переворот– переворот 27 липня 1794 р. у Франції, підчас якого було повалено Якобінську диктатуру.

Терор – застосування насильства, залякування і пригнічення всіма засобами, аж до фізичного знищення.

Уряд– вищий орган виконавчої влади (Рада міністрів, Кабінет міністрів).

Якобінці – революціонери демократи, члени паризького політичного клубу підчас Великої французької революції кінця XVIII ст., назву свою дістали від зайнятого ними приміщення в монастирі «Святого Якова» в Парижі.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  3. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  4. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  5. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  6. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  7. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  8. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  9. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  10. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  12. Завдання, джерела інформації і методичні прийоми контролю




Переглядів: 501

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття 14. | Іменний покажчик.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.