Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття 16

Змістовий модуль 18. Паризька Комуна та утворення Третьої Французької республіки. (1 год.).
Змістовий модуль 19. Виникнення і розвиток буржуазної Німеччини. Об’єднання Німеччини. (1 год.).

Питання для обговорення:

1. Встановлення Паризької Комуни та її державний лад.

2. Судова-каральна політика Комуни. Інститут заручників.

3. Режим Третьої французької республіки. Конституція Франції 1875 р.

4. Вторгнення Наполеона І і розпад Священної римської імперії німецької нації.

5. Віденський конгрес. Утворення Німецького Союзу.

6. Утворення Німецької імперії. Конституція 1871 р.

7. Цивільне уложення Німецької імперії 1896 р.

Практичне завдання:

1. Словник базових понять.

2. Навчальні та контролюючі тести.

3. Кросворди з теми.

Джерела до змістового модуля: Основні: 2,3,7,8,11,12,13,14. Додаткова:20,21,26,33,36,39,49,55,57,58,59,61,62,63,92,93,99,108,118,119,133,141,142,150, 152,153.

Самостійно розглянути наступні питання:

1.Причини падіння Другої імперії у Франції.

2.Із представників яких суспільних верств складався революційний уряд Паризької Комуни?

3.Чим була Паризька Комуна з державно-правової точки зору? Обґрунтуйте свою думку.

4. Використовуючи тексти Конституційних законів Франції 1875 р., проаналізуйте реалізацію принципу розподілу влад.

5. Колоніальна політика Франції період Третьої республіки.

6. Основні віхи воз’єднавчого процесу у Німеччині та роль Пруссії у цьому процесі.

7. Основні положення Конституції Пруссії 1850 р.?

8. Проаналізуйте результати Австро-прусської війни 1866 р.?

9. Зазначте основні риси Кримінального уложення 1870 р.

10. Охарактеризуйте Кримінально-процесуальний кодекс 1877 р.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державний лад США за Конституцією 1787 року. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.