Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 19

Змістовий модуль 23. Революція в Росії і виникнення та розвиток Радянської держави і права (2 год.)

Питання для обговорення:

1. Передмови більшовицького переводу Росії.

2. Встановлення та конституційне закріплення більшовицького режиму.

3. Зміни в побудові та функціях більшовицького органів влади та управління.

4. Утворення основ радянського права. Законодавство про суд та судочинство. Судова система.

Практичне завдання:

1. Тести, ситуації для перевірки знань з теми;

2. Перевірка основних понять та категорій;

3. Кросворди з теми.

Джерела до змістового модуля: Основні: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 13, 15. Додаткова : 31, 64, 65, 66, 67, 86, 87, 98, 106, 114, 126, 135, 149, 151, 153.

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Які чинники зумовили швидке і легке взяття влади більшовиками у 1917 р.

2. Перші нормативно-правові акти радянської влади (1917-1918 рр.).

3. Конституція РРФСР 1918 р.

4. Зміни, внесені радянською владою у судочинстві в 1917-1918 рр.

5. Які категорії громадян Росії були позбавлені виборчих прав і чому?

6. Кримінальне та кримінально-процесуальне право Росії у 1918-1920 рр.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рада Петербурга (1905 р.). | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.