Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 23.

Змістовий модуль 27. Фашистські держави і військові диктатури (Німеччина, Італія, Японія). (0,5 год.).
Змістовий модуль 28. Німеччина,Італія та Японія після Другої світової війни. (0,5 год.).
Змістовий модуль 29. Виникнення та розвиток незалежних держав у Центральній Європі. (1 год.).

Питання для обговорення:

1. Листопадова революція 1918 р. Веймарська конституція.

2. Зародження нацизму. Режим Третього Рейху.

3. Фашизм в Італії та Японії.

4. Повоєнний розвиток Німеччини. Боннська конституція 1949 р.

5. Структура органів влади та правосуддя ФРН.

6. Італія та Японія після Другої Світової війни.

7. Законодавство Італії та Японії.

8. Утворення Польщі,Чехословаччини, Югославії та їх розвиток.

9. Конституція Польщі,Чехословаччини та Югославії.

Практичне завдання :

1. Навчальні та контролюючі тести .

2. Кросворди з теми.

3. Тести «Хто є хто».

Джерела до змістового модуля: Основні: 2,3,7,11,12,13. Додаткова:21,26,33,49,50,58,59,60,69,92,99, 108,119,137,140,141,142,148,150,152,153.

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Основні положення Веймарської Конституції.

2. Механізм фашистської диктатури в Німеччині.

3. Які чинники зумовили прихід до влади італійських фашистів?

4. Особливості японського фашизму.

5. Наслідки Другої світової війни для Німеччини, Італії та Японії.

6. Поміркуйте, чому ФРН називають соціальною державою?

7. Структура судової системи ФРН та Японії.

8. Об’єднання Німеччини в єдину державу: причини та наслідки.

9. Найвищі органи державної влади та управління Італії та їх повноваження.

10. Основні положення Конституції Польщі, Чехословаччини та Югославії.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кабінет президента США. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.