Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАНЯТТЯ 8.

(2год.)

Тема: Основний капітал підприємства.

Мета:Вивчити склад та структуру основного капіталу підприємства, засвоїти методику розрахунку амортизаційних відрахувань основного капіталу та показники економічної ефективності використання основних фондів.

В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен вміти:

- розкривати поняття основних фондів та характеризувати їх структуру;

- розраховувати амортизаційні відрахування;

- визначати показники ефективності використання основних фондів.

План заняття:

1. Сутність основних фондів підприємства та їх роль у розширеному відтворенні.

2. Видова класифікація і структура основних фондів.

3. Види оцінки основних фондів.

4. Сутність фізичного і морального зносу основних фондів.

5. Сутність амортизації основних фондів.

6. Методи нарахування амортизації основних фондів.

7. Показники використання основних фондів.

8. Напрями покращення використання основних фондів.

9. Джерела і форми відтворення основних фондів.

10. Завдання 1: За допомогою прямолінійного методу нарахування амортизації визначити:розмір амортизаційних відрахувань; суму зносу на кінець кожного календарного року; залишкову вартість обладнання на кінець кожного календарного року.

11. Завдання 2: За допомогою методу зменшення залишкової вартості визначити:розмір амортизаційних відрахувань; суму зносу на кінець кожного календарного року; залишкову вартість обладнання на кінець кожного календарного року.

12. Завдання 3: За допомогою методу прискореного зменшення залишкової вартості визначити: розмір амортизаційних відрахувань; суму зносу на кінець кожного календарного року; залишкову вартість обладнання на кінець кожного календарного року.

13. Завдання 4: За допомогою кумулятивного методу нарахування амортизації визначити: розмір амортизаційних відрахувань; суму зносу на кінець кожного календарного року; залишкову вартість обладнання на кінець кожного календарного року

14. Завдання 5: Визначити рівень ефективності і забезпеченості основними фондами, а також охарактеризуйте стан їх зношеності.

15. Завдання 6: Визначити фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність праці.

Терміни та поняття.

Основні фонди, амортизація, знос, оцінка основних фондів, первісна вартість, ліквідаційна вартість, балансова вартість, середньорічна вартість основних фондів, показники використання основних.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні положення. | Основні положення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.