Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахункова формула

, л/100 км. (3.28)

де gN – питомі ефективні витрати пального при максимальній потужності.

 

Довідкові графіки для визначення коефіцієнтів kИ, kweнаведено на рис. 3.8, 3.9.

Примітка:

Значення коефіцієнтів kИ, kwe може бути визначено за аналітичними залежностями, отриманими шляхом апроксимації наведених на рис. 8, 9 графіків.

Наприклад, значення коефіцієнту використання потужності для бензинового двигуна визначається за залежністю:

. (3.29)

Значення коефіцієнту частоти обертання колінчастого валу двигуна визначається за залежністю:

. (3.30)

Рис. 3.8 - Графік зміни коефіцієнта використання потужності

 

Рис. 3.9 - Графік зміни коефіцієнта частоти обертання колінчастого валу двигуна

 

Розв’язок:

Для побудови паливно-економічних характеристик автомобіля спочатку будується його баланс потужності для заданих типів доріг (заданих коефіцієнтів опору дороги y).

Для цього на основі зовнішньої швидкісної характеристики двигуна будуються залежності потужності, що підводиться до ведучих коліс, від швидкості руху автомобіля на кожній передачі та криві потужності опору на заданих типах доріг (РВ+РД) (в прикладі побудовано криву потужності опору руху на асфальті).

Взявши 5…7 значень швидкості руху, визначаємо для кожного значення швидкості ступінь використання потужності И=Nоп/Nвк та відношення v/vN (що відповідає відношенню we/wN). За значеннями отриманих відношень, з допомогою графіків (рис. 3.8, 3.9), або залежностей (3.29), (3.30), визначаємо значення коефіцієнтів kwe, kИ при обраних швидкостях.

Підставляючи у формулу (3.28) отримані значення коефіцієнтів та інші величини, отримуємо залежність шляхових витрат пального в залежності від швидкості руху автомобіля (табл. 3.8). За отриманими даними будуємо паливно-економічну характеристику (рис. 3.11).

 

Рис. 3.10 - Баланс потужності автомобіля, прийнятого до розрахунку

 

Таблиця 3.8 - Результати розрахунку паливно-економічної характеристики

v1 v2 v3 v4 v5 И1 И2 И3 И4 И5 kИ1 kИ2 kИ3 kИ4 kИ5 we/wN kwe
1,165 2,02 3,38 4,72 5,56 0,055 0,097 0,167 0,243 0,296 2,45 2,27 1,986 1,7 1,548 0,156 1,14
1,665 2,88 4,83 6,74 7,94 0,054 0,095 0,169 0,256 0,32 2,46 2,28 1,979 1,7 1,48 0,222 1,09
2,497 4,32 7,25 10,1 11,9 0,052 0,095 0,18 0,294 0,387 2,46 2,28 1,938 1,6 1,303 0,333 1,03
3,330 5,76 9,67 13,5 15,9 0,052 0,098 0,201 0,356 0,49 2,46 2,26 1,861 1,4 1,089 0,444 0,99
4,162 7,20 12,1 16,9 19,9 0,053 0,105 0,233 0,443 0,633 2,46 2,23 1,751 1,2 0,902 0,556 0,96
4,995 8,64 14,5 20,2 23,8 0,056 0,115 0,277 0,56 0,824 2,45 2,19 1,608 0,855 0,667 0,95
5,827 10,1 16,9 23,6 27,8 0,061 0,131 0,337 0,718 1,081 2,43 2,13 1,432 0,9 1,155 0,778 0,95
6,660 11,5 19,3 27,0 31,8 0,067 0,152 0,419 0,934 1,431 2,4 2,04 1,23 0,9 2,236 0,889 0,97
7,492 13,0 21,8 30,3 35,7 0,077 0,183 0,534 1,236 1,924 2,36 1,93 1,017 1,5 5,073 1,00 1,00

продовження табл. 3.8

v1 v2 v3 v4 v5 РДВ qшл
1,165 2,02 3,38 4,72 5,56 482,9 488,3 524,5 541,7 19,87 18,6 16,77 15,1 14,08
1,665 2,88 4,83 6,74 7,94 485,7 496,7 526,7 570,7 605,7 19,3 18,28 16,85 15,45 14,49
2,497 4,32 7,25 10,1 11,9 492,6 517,4 584,8 683,7 762,6 18,58 18,02 17,34 16,26 15,21
3,330 5,76 9,67 13,5 15,9 502,3 546,3 666,1 842,1 982,2 18,15 18,12 18,18 17,06 15,68
4,162 7,20 12,1 16,9 19,9 514,7 583,5 770,7 18,03 18,58 19,23 17,56 16,26
4,995 8,64 14,5 20,2 23,8 529,8 628,9 898,6 18,22 19,37 20,31 17,85 19,34
5,827 10,1 16,9 23,6 27,8 547,8 682,6 18,74 20,48 21,19 19,08 32,84
6,660 11,5 19,3 27,0 31,8 568,4 744,5 19,56 21,84 21,6 25,76 79,85
7,492 13,0 21,8 30,3 35,7 591,9 814,8 20,68 23,29 21,45 52,7 227,4

 

Рис. 3.11 - Паливно-економічна характеристика автомобіля, прийнятого до розрахунку

 


Читайте також:

  1. I. Формула спеціальності
  2. I. Формула спеціальності
  3. I. Формула спеціальності
  4. III. Розрахункова частина.
  5. Абсолютні й відносні посилання у формулах
  6. Барометрическая формула. Распределение
  7. Барометрична формула
  8. Барометрична формула. Больцманівський розподіл молекул в
  9. Барометрична формула. Розподіл Больцмана частинок у зовнішньому потенціальному полі
  10. Вступне звернення і заключна формула ввічливості
  11. Втрати енергії вздовж круглого трубопроводу. Формула Пуазейля і коефіцієнт Дарсі.
  12. Грування, тобто має місце формула




Переглядів: 1081

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок і оцінка паливної економічності автомобіля. | Розрахунок і оцінка показників прохідності автомобіля.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.