Пропозиція— це кількість продукту (товару, послуг), яка продавець (виробник) бажає, може і здатний у відповідності з наявністю або продуктивними можливостями запропонувати для продажу на ринку протягом деякого періоду часу за певної ціни.
Функція пропозиції —при інших незмінних чинниках величина (об'єм) пропозиції збільшується у міру збільшення ціни на товар. Перехресна еластичність попиту – це показник відсоткової зміни обсягу попиту на певний товар Х при зміні на 1% ціни іншого товару. Перехресна еластичність попиту – це показник відсоткової зміни обсягу попиту на певний товар х при зміні на 1% ціни іншого товару у.
Нецінові детермінанти пропозиції:
- технологія;
- ціни на ресурси;
- кількість продавців на ринку;
- очікувана зміна цін у майбутньому.