Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пропозиція. Функція пропозиції

Пропозиція— це кількість продукту (товару, послуг), яка продавець (виробник) бажає, може і здатний у відповідності з наявністю або продуктивними можливостями запропонувати для продажу на ринку протягом деякого періоду часу за певної ціни.

Функція пропозиції —при інших незмінних чинниках величина (об'єм) пропозиції збільшується у міру збільшення ціни на товар. Перехресна еластичність попиту – це показник відсоткової зміни обсягу попиту на певний товар Х при зміні на 1% ціни іншого товару. Перехресна еластичність попиту – це показник відсоткової зміни обсягу попиту на певний товар х при зміні на 1% ціни іншого товару у.

Нецінові детермінанти пропозиції: - технологія; - ціни на ресурси; - кількість продавців на ринку; - очікувана зміна цін у майбутньому.  

Читайте також:

  1. А) Попит і пропозиція. Ринкова ціна.
  2. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  3. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  4. Атрибутивна функція ґерундива
  5. Багатомірність і сутність культури виявляється в її основних функціях: соціальній (гуманістичній), пізнавальній, аксиологічній, семіотичній, нормативній.
  6. Базовою для інтегрального числення є така теорема: ТЕОРЕМА 2. Якщо функція неперервна, то для неї існує
  7. Бюджетування як функція фінансового контролінгу
  8. Взаємодія попиту і пропозиції
  9. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  10. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  11. Взаємодія попиту і пропозиції.
  12. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Еластичність попиту за ціною | Методика обчислення рівня цінової еластичності пропозиції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.