Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторне заняття 1

Тема: Методика організації естетичного виховання учнів

Мета: уточнити зміст ключових понять, сформувати практичні уміння та навички в організації та проведенні виховних заходів естетичного спрямування з урахуванням специфіки факультету.

Інформаційний блок

1. Завдання та зміст естетичного виховання учнів на сучасному етапі.

2. Методика організації естетичного виховання учнів різних вікових груп.

3. Методика проведення творчих конкурсів, музично-літературної вітальні, розважального вечора, дискотеки, заочної екскурсії.

Практичний блок

1. Скласти розгорнутий план бесіди на тему «Що таке красота?», «Як дивитися картину».

2. Провести музично-літературну вітальню. Орієнтовні теми: «Вісники краси», «Душі прекрасні пориви».

3. Опрацювати план організації та проведення розважального вечора.

Рефлексивний блок

1. Проаналізуйте систему естетичного виховання, під впливом якої Ви перебували у школі.

2. Поясність сутність основних форм естетичного виховання. Які форми є найбільш дієвими? Чи вдалося на сьогоднішньому занятті реалізувати їх потенціал?

3. У чому проглядається зв’язок між естетичним, моральним і розумовим вихованням школярів? Як цей зв’язок слід враховувати під час організації та проведення виховних заходів?

Блок вільного обміну інформацією

1. Змоделюйте систему естетичного виховання у школі Вашої мрії, виходячи з позиції «Коли б директором був я».

2. Завдання-ситуація: висловіть свою думку та обґрунтуйте позицію щодо запровадження у школі єдиної учнівської форми. Підготуйте тези промови, з якою Ви б звернулися до учнів з цього питання як класний керівник.

Блок самоосвіти

1. Кривицкий К.Е. Школьникам об эстетике: Книга для учащихся старших классов. – М.: Просвещение, 1979. – 153 с.

2. Лихачев Б.Т. Теория эстетического воспитания школьников: Учеб. пособие по спецкурсу для студ. пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1985. – 176 с.

3. Національна державна програма естетичного виховання // Рідна школа. – 1995. - №12. – С. 2-8.

4. СоОбщение. Методическое пособие для тех, кто работает с детьми/ Под ред. С.В. Хохловой . – М.: Илекса, 2001. – 304 с.

5. Шевченко Г.П. Эстетическое воспитание в школе: Учеб.-метод. пособие. – К.: Радянська школа, 1985. – 144 с.

Лабораторне заняття 2


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Догляд.Хворі легкими формами можуть лікуватися вдома, але якщо забезпечується лабораторне обстеження. Показання до госпіталізації
  12. Друге заняття




Переглядів: 614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основні підходи до визначення результатів вивчення ІІ кредиту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.