МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторне заняття 1Тема: Методика організації естетичного виховання учнів Мета: уточнити зміст ключових понять, сформувати практичні уміння та навички в організації та проведенні виховних заходів естетичного спрямування з урахуванням специфіки факультету. Інформаційний блок 1. Завдання та зміст естетичного виховання учнів на сучасному етапі. 2. Методика організації естетичного виховання учнів різних вікових груп. 3. Методика проведення творчих конкурсів, музично-літературної вітальні, розважального вечора, дискотеки, заочної екскурсії. Практичний блок 1. Скласти розгорнутий план бесіди на тему «Що таке красота?», «Як дивитися картину». 2. Провести музично-літературну вітальню. Орієнтовні теми: «Вісники краси», «Душі прекрасні пориви». 3. Опрацювати план організації та проведення розважального вечора. Рефлексивний блок 1. Проаналізуйте систему естетичного виховання, під впливом якої Ви перебували у школі. 2. Поясність сутність основних форм естетичного виховання. Які форми є найбільш дієвими? Чи вдалося на сьогоднішньому занятті реалізувати їх потенціал? 3. У чому проглядається зв’язок між естетичним, моральним і розумовим вихованням школярів? Як цей зв’язок слід враховувати під час організації та проведення виховних заходів? Блок вільного обміну інформацією 1. Змоделюйте систему естетичного виховання у школі Вашої мрії, виходячи з позиції «Коли б директором був я». 2. Завдання-ситуація: висловіть свою думку та обґрунтуйте позицію щодо запровадження у школі єдиної учнівської форми. Підготуйте тези промови, з якою Ви б звернулися до учнів з цього питання як класний керівник. Блок самоосвіти 1. Кривицкий К.Е. Школьникам об эстетике: Книга для учащихся старших классов. – М.: Просвещение, 1979. – 153 с. 2. Лихачев Б.Т. Теория эстетического воспитания школьников: Учеб. пособие по спецкурсу для студ. пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1985. – 176 с. 3. Національна державна програма естетичного виховання // Рідна школа. – 1995. - №12. – С. 2-8. 4. СоОбщение. Методическое пособие для тех, кто работает с детьми/ Под ред. С.В. Хохловой . – М.: Илекса, 2001. – 304 с. 5. Шевченко Г.П. Эстетическое воспитание в школе: Учеб.-метод. пособие. – К.: Радянська школа, 1985. – 144 с. Лабораторне заняття 2 Читайте також:
|
||||||||
|