Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні підходи до визначення результатів вивчення ІІ кредиту

№ п/п Зміст матеріалу Критерії оцінювання Кількість балів
За одиницю Загальна кількість
1. Відвідування лекційних занять Відсутність пропусків 0-5
2. Відвідування лаборатор-них занять Відсутність пропусків, якість ведення конспекту 0-3 0-27
3. За результатами захисту проекту повнота, стислість, логічність викладу теоретичних основ питання; оригінальність, етапність, цілісність методичної розробки виховного заходу 0-10 0-30
4. Ступінь участі у ділових іграх з проведення виховних заходів під час лабораторно-практичних занять Оригінальність, самостійність, комплексність, емоційність, відповідність меті та змісту виховання   0-30
5. Ведення тематичної папки Повнота, оригінальність, наявність логічної переробки матеріалу   0-8
Загальна кількість балів 0-100

 



Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  6. II. Мета вивчення курсу.
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  9. II. Основні засоби
  10. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  11. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  12. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків




Переглядів: 404

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторне заняття 1 | СЛОВНИК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.