МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема. Визначення вмісту органічної речовини в грунтіМета роботи – ознайомитися з основними типами хімічних реакцій, навчитися записувати окисно–відновні реакції, удосконалити практичні навички титрування і проведення фотометричного аналізу, закріпити знання основних хімічних законів, навчитися визначати вміст органічної речовини в ґрунтах різних типів і зробити припущення щодо їх родючості. Основні теоретичні відомості. Метод визначення органічної речовини в грунті базується на її окисленні розчином двохромовокислого калію в сірчаній кислоті з наступним визначенням кількості тривалентного хрому, еквівалентної вмісту органічної речовини, на фотоелектроколориметрі. Обладнання та реактиви. Аналітичні ваги. Фотоелектроколориметр. Баня водяна. Прилад для фільтрування. Пробірки скляні термостійкі місткістю 50 мл. Штатив для пробірок. Палички скляні. Пристрій для барбатації (гумова груша зі скляною трубкою). Колби мірні місткістю 1 л. Циліндр мірний місткістю 50 мл. Піпетки мірні. Бюретки. Кружка фарфорова. Колби конічні місткістю 100 мл. Сульфат амоній – заліза (ІІ) (сіль Мора) або сульфат заліза (ІІ) 7-водний. Калію гідроксид. Калій двохромовокислий. Калій марганцевокислий стандарт-титр с=0,1 моль/л. Натрій сірчанокислий. Кислота сірчана концентрована та концентрації с=1 моль/л. Вода дистильована. Порядок виконання роботи Приготування робочих розчинів 1. Приготування хромової суміші. 40 г дрібно розмеленого двохромовокислого калію переносять у мірну колбу місткістю 1 л, розчиняють у воді, доводять об'єм до мітки і переливають у фарфорову кружку. До приготовленого розчину порціями з інтервалом 10-15 хв додають 1 л концентрованої сірчаної кислоти. 2. Приготування розчину відновника концентрації 0,1 моль/л. 40 г солі Мора або 27,8 г 7- водного сірчанокислого заліза розчиняють у 700 мл 0,1% сірчаної кислоти, фільтрують у мірну колбу 25 місткістю 1 л і доводять водою до мітки. Концентрацію розчину перевіряють титруванням 0,1% розчином перманганату калію. 3. Приготування лужного розчину сірчанокислого натрію. 40 г безводного або 80 г 7-водного сірчанокислого натрію розчиняють у 700 мл води. 10 г гідроксиду калію розчиняють у 300 мл води. Розчини змішують. Читайте також:
|
||||||||
|