МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТИПОВІ ЗАДАЧІ З КУРСУ «ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ»Задача 1. Визначте категорію важкості і розмір доплат за несприятливі умови.
Задача 2. Визначте та проаналізуйте показники травматизму: коефіцієнт частоти, тяжкості травматизму, а також загальний коефіцієнт травматизму. Задача 3. Визначте розмір відшкодування потерпілим внаслідок втрати працездатності через нещасний випадок. Задача 4. Визначте економічну ефективність заходів щодо поліпшення умов праці. 1.7. ПОРЯДОК І ЗАСОБИ ПОТОЧНОГО Згідно з чинним «Положенням про організацію навчального процесу в Київському Державному Економічному університеті» (Київ, КДЕУ, 1994) семестровий контроль у формі заліку з навчальної дисципліни «Основи охорони праці» здійснюється з урахуванням результатів поточної успішності студентів та якості реферату. З цією метою програмний матеріал дисципліни поділяється на два модулі (блоки). Перший модуль охопляє 1—5 теми навчальної програми, другий 6—9 теми. Вивчення студентами програмного матеріалу кожного модуля звершується обов’язковим поточним контролем у формі письмової контрольної роботи. Контрольна робота складається з чотирьох завдань: три завдання з теорії та задача. Виконання кожного завдання оцінюється за трирівневою шкалою: 10, 5, 0 балів. Максимальна оцінка за контрольну роботу може дорівнювати 40 балам. Студент, який з поважних причин не з’явився на перший поточний контроль, допускається до виконання відповідного контрольного завдання під час другого поточного контролю, тобто виконує контрольні завдання за першим і другим модулем в один день з письмового дозволу декана факультету. Студент, який з поважних причин не з’явився на другий поточний контроль, може бути допущений до виконання відповідного контрольного завдання в індивідуальному порядку лише за наказом ректора. Робота з літературними джерелами контролюється за допомогою реферату (тематика рефератів дана в Навчально-методичному посібнику для самостійного вивчення дисципліни «Охорона праці»). Реферат оцінюється за критеріями: — логічності плану; — повноти і глибини розкриття теми; — наявності ілюстрацій (таблиці, рисунки тощо); — кількості використаних джерел; — відображення практичного досвіду роботи організацій; — оформлення. Шкала оцінок реферату — 0, 5, 10, 20 балів. Якщо студент за підсумками двох поточних контролів і реферату набрав 50 і більше балів, йому виставляється оцінка «зараховано». Відповідно оцінка «незараховано» виставляється, якщо студент набрав лише 50 балів. Приклад завдання для першого контролю: 1. Назвіть завдання й мету управління умовами праці. 2. Розкрийте суть поняття «виробничі шкідливості». 3. Які соціально-економічні наслідки травматизму? Задача. На робочому місці на робітника протягом зміни впливають такіелементи умов праці:
Визначити категорію важкості праці на робочому місці і розмір доплат за несприятливі умови. Приклад завдання для другого поточного контролю: 1. Назвіть основні законодавчі акти з охорони праці. 2. Оцінка стану охорони праці на підприємстві. 3. Стандарти з безпеки праці підприємств та їх класифікація. Задача. Розрахувати економічний ефект, одержаний внаслідок зниження плинності кадрів, пов’язаної з умовами праці. Вихідні дані: 1. Плинність кадрів, чол. — 15 2. Коефіцієнт плинності кадрів торік — 0,31 3. Коефіцієнт плинності кадрів, пов’язаний з умовами праці в поточному році — 0,07 4. Продуктивність праці у поточному році, тис. грн. — 70,8 Критерії оцінювання знань студентів під час поточного контролю:
Примітка: в разі використання літературних джерел, підказок студент вилучається з аудиторії та одержує нульову оцінку.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|