Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТИПОВІ ЗАДАЧІ З КУРСУ «ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ»

Задача 1. Визначте категорію важкості і розмір доплат за несприятливі умови.

Елемент умов праці Оцінка в балах
Варіанти
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Промисловий пил    
Шум
Температура повітря  
Освітлення
Токсичні речовини            
Робоча поза (50% в нахиленому стані)              
Динамічне навантаження                

 

Задача 2. Визначте та проаналізуйте показники травматизму: коефіцієнт частоти, тяжкості травматизму, а також загальний коефіцієнт травматизму.

Задача 3. Визначте розмір відшкодування потерпілим внаслідок втрати працездатності через нещасний випадок.

Задача 4. Визначте економічну ефективність заходів щодо поліпшення умов праці.

1.7. ПОРЯДОК І ЗАСОБИ ПОТОЧНОГО
ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

Згідно з чинним «Положенням про організацію навчального процесу в Київському Державному Економічному університеті» (Київ, КДЕУ, 1994) семестровий контроль у формі заліку з навчальної дисципліни «Основи охорони праці» здійснюється з урахуванням результатів поточної успішності студентів та якості реферату.

З цією метою програмний матеріал дисципліни поділяється на два модулі (блоки). Перший модуль охопляє 1—5 теми навчальної програми, другий 6—9 теми.

Вивчення студентами програмного матеріалу кожного модуля звершується обов’язковим поточним контролем у формі письмової контрольної роботи.

Контрольна робота складається з чотирьох завдань: три завдання з теорії та задача.

Виконання кожного завдання оцінюється за трирівневою шкалою: 10, 5, 0 балів. Максимальна оцінка за контрольну роботу може дорівнювати 40 балам.

Студент, який з поважних причин не з’явився на перший поточний контроль, допускається до виконання відповідного контрольного завдання під час другого поточного контролю, тобто виконує контрольні завдання за першим і другим модулем в один день з письмового дозволу декана факультету.

Студент, який з поважних причин не з’явився на другий поточ­ний контроль, може бути допущений до виконання відповідного контрольного завдання в індивідуальному порядку лише за наказом ректора.

Робота з літературними джерелами контролюється за допомогою реферату (тематика рефератів дана в Навчально-методичному по­сібнику для самостійного вивчення дисципліни «Охорона праці»).

Реферат оцінюється за критеріями:

— логічності плану;

— повноти і глибини розкриття теми;

— наявності ілюстрацій (таблиці, рисунки тощо);

— кількості використаних джерел;

— відображення практичного досвіду роботи організацій;

— оформлення.

Шкала оцінок реферату — 0, 5, 10, 20 балів.

Якщо студент за підсумками двох поточних контролів і реферату набрав 50 і більше балів, йому виставляється оцінка «зараховано». Відповідно оцінка «незараховано» виставляється, якщо студент набрав лише 50 балів.

Приклад завдання для першого контролю:

1. Назвіть завдання й мету управління умовами праці.

2. Розкрийте суть поняття «виробничі шкідливості».

3. Які соціально-економічні наслідки травматизму? Задача.

На робочому місці на робітника протягом зміни впливають такіелементи умов праці:

Елементи умов праці Фактичне значення Норма
Токсичні речовини мг/м3
Шум дБ
Температура °С
Робоча поза в нахиленому положенні до 50% тривалості зміни    

 

Визначити категорію важкості праці на робочому місці і розмір доплат за несприятливі умови.

Приклад завдання для другого поточного контролю:

1. Назвіть основні законодавчі акти з охорони праці.

2. Оцінка стану охорони праці на підприємстві.

3. Стандарти з безпеки праці підприємств та їх класифікація.

Задача.

Розрахувати економічний ефект, одержаний внаслідок знижен­ня плинності кадрів, пов’язаної з умовами праці. Вихідні дані:

1. Плинність кадрів, чол. — 15

2. Коефіцієнт плинності кадрів торік — 0,31
у поточному році — 0,28

3. Коефіцієнт плинності кадрів,

пов’язаний з умовами праці

в поточному році — 0,07

4. Продуктивність праці

у поточному році, тис. грн. — 70,8

Критерії оцінювання знань студентів під час поточного контролю:

Оцінка Критерії
10 балів Студент дав безпомилкову і глибоку відповідь на поставлене запитання, показав високий рівень знань відповідних літературних джерел, висловлював власні судження щодо окремих теоретичних проблем. Правильно розв’язав задачу.
5 балів Студент у цілому відповів на поставлене запитання, розв’язав задачу, але не спромігся переконливо аргументувати свою відповідь, помилився у використанні понятійного апарата, не мав знань літературних джерел.
0 балів Нульову оцінку студент одержує за умови, якщо дав на більшість поставлених запитань неправильну чи неповну відповідь та помилявся у використанні понятійного апарата, не мав знань літературних джерел, не розв’язав задачу чи взагалі нічого не відповів.

Примітка: в разі використання літературних джерел, підказок студент вилучається з аудиторії та одержує нульову оцінку.

 
 


РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  4. Акти з охорони праці в організації.
  5. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  8. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  9. Актуальність курсу історіософії історії України
  10. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  11. Алгоритм розв’язання задачі
  12. Алгоритм розв’язання задачі




Переглядів: 2155

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАРСЬКІ ТА ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ | Методичні поради до вивчення теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.