Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нормативний матеріал

  1. Інструкція щодо констатації смерті людини на підставі смерті мозку: Затв. наказом Міністерства охорони здоров'я України № 226 від 25.09.2000 р.
  2. Правила судово-медичного визначення тяжкості тілесних ушкоджень: Затв. наказом Міністерства охорони здоров'я України № 6 від 17.01.1995 р.
  3. Постанова Пленуму Верховного Суду України № 2 від 07.02.2003 р. «Про судову практику у справах про злочини проти життя та здоров'я особи».

 

 

ВАРІАНТ 9

Тема: Торгівля людьми або інша незаконна угода щодо людини (ст. 149 КК України)

План

Вступ.

  1. Поняття та ознаки торгівлі людьми або іншої незаконної угоди щодо людини.
  2. Об’єкт торгівлі людьми або іншої незаконної угоди щодо людини.
  3. Об’єктивна сторона торгівлі людьми або іншої незаконної угоди щодо людини.
  4. Суб’єкт торгівлі людьми або іншої незаконної угоди щодо людини.
  5. Суб’єктивна сторона торгівлі людьми або іншої незаконної угоди щодо людини.
  6. Відмежування торгівлі людьми або іншої незаконної угоди щодо людини від суміжних злочинів.
  7. Проблеми кваліфікації торгівлі людьми або іншої незаконної угоди щодо людини.

Висновки.


Читайте також:

  1. I. Нематеріальні активи
  2. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  3. III. Повторення вивченого матеріалу.
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  9. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  10. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  11. IV. Подання нового матеріалу
  12. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нормативний матеріал | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.