Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VIII. Самостійна робота учнів.

УРОК _____ Дата _______

Тема.Згинання і складання паперу. Виготовлення жабки-пострибушки.

Мета. Продовжувати ознайомлювати учнів із виготовленням ігра­шок у техніці оригамі. Навчити їх способом перегинання і складання паперу виготовляти жабку-стрибунку. Розвивати уяву, образне мислення, навички самостійної роботи. Виховувати самостійність, охайність

Хід уроку

I. Підготовка робочих місць(перед початком уроку).

II. Організаційний момент.

III. Повідомлення теми і мети уроку.

— Діти, послухайте загадку, вона підкаже вам, про яку тваринку
ми сьогодні поговоримо.

У зеленому жакеті

галасує в очереті.

Хоч і плавати мастак,

а не риба і не рак.

Вистромля булькаті очі

і співає: "Кум-квак!" (Жаба.)

—Як ви думаєте, жаби корисні чи шкідливі тварини?

—Героями яких казок є ця тваринка?

IV. Розгляд зразка виробу.

— Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти жабку-стрибунку способом оригамі.

Вчитель демонструє зразок.

А шо таке оригамі? (Складання паперового аркуша).

V. Технологія виготовлення виробу.

— Для виготовлення жабки потрібно взяти квадратний аркуш паперу. Пригадайте, як на попередньому уроці ми робили паперовий квадрат.

Учень демонструє послідовність виготовлення квадрата із паперу.

—Візьміть аркуш білого паперу, з якого будете робити жабку, і виготовіть з нього квадрат.

—А тепер уважно слухайте і спостерігайте, як я буду створювати жабку. Намагайтеся запам'ятати послідовність виконання роботи.

Вчитель демонструє послідовність виготовлення жабки з коменту­ванням та опорою на технологічну картку.

—Квадратний аркуш перегніть по діагоналях, але не залишайте складеним (а). Використовуючи лінії згину, складіть бічні сторони всередину (б). Тоді загніть знизу вверх ріжки (в), які мають посере­дині зійтися. Зігнуті трикутнички перегніть наполовину ще раз (г).

Переверніть саморобку на зворотний бік і перегніть від краю до середини два рази (д, є). Щоб іграшка при натискуванні підстри­бувала, треба ще два рази перегнути її біля лапок, приблизно на сантиметровій відстані від краю та лінії згину (є, ж).

— Якщо натиснути на іграшку в місці верхнього згину вказівним
пальцем (з), то вона здійснить стрибок.

VI. Планування наступних трудових дій. Закріплення нового матеріалу.

— Розгляньте картку у посібнику і уявно складіть таку жабку.

VII. Повторення правил техніки безпеки і гігієни праці.

VIII. Самостійна робота учнів.

Школярі самостійно працюють, користуючись технологічною карт­кою. Вчитель надає окремим учням необхідну допомогу.

Фізкультхвилинка.

Раз, два, три, чотири, п'ять!

Час прийшов відпочивать.

Руки вгору, руки вниз.

Покрутись та зупинись.

А тепер всі руки в боки і як жабки: скоки-скоки!

Раз — присіли, два — всі встали.

Знов як жабки поскакали!

Раз, два, три, чотири, п'ять! Треба знову працювать.

IX. Продовження самостійної роботи.

Після закінчення роботи учні розмальовують іграшку і випробовують, чи стрибає їхня жабка.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. IV. Практична робота.
  4. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.