Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклади формулювання навчальної мети лабораторного заняття.

– експериментально підтвердити теоретичні положення;

– набути навичок роботи з лабораторним обладнанням, приладами;

– оволодіти методикою експериментальних досліджень.

 

 

Навчально-методичне видання

 

 

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ТА

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИК

Для студентів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнеми „магістр”

за спеціальністю „Професійна освіта”

(профіль підготовки „Харчові технології”)

 

За редакцією автора

Комп’ютерний макет –

 

 

Здано до склад. 00.00.2012 р. Підп. до друку 00.00.2013 р.

Формат 60х84 1/16. Папір офсет. Гарнітура Times New Roman.

Друк ризографічний. Ум. друк. арк. 5,23. Наклад 200 прим. Зам № ___.

 

Видавець і виготовлювач

Видавництво Державного закладу

„Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”

вул. Оборонна, 2, м. Луганськ, 91011. Т/ф: (0642) 58-03-20.

e-mail: alma-mater@list.ru

Свідоцтво суб’єкта видавничої справи ДК 3459 від 09.04.2009 р.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  5. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  6. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  7. Вибір і затвердження теми. Формулювання назви дисертації
  8. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  9. Визначення і приклади
  10. Виявлення проблем і формулювання мети дослідження
  11. Виявлення проблеми й формулювання мети
  12. Виявлення проблеми й формулювання мети




Переглядів: 468

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЗ «ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.