Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклади формулювання навчальної мети лабораторного заняття.

– експериментально підтвердити теоретичні положення;

– набути навичок роботи з лабораторним обладнанням, приладами;

– оволодіти методикою експериментальних досліджень.

 

 

Навчально-методичне видання

 

 

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ТА

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИК

Для студентів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнеми „магістр”

за спеціальністю „Професійна освіта”

(профіль підготовки „Харчові технології”)

 

За редакцією автора

Комп’ютерний макет –

 

 

Здано до склад. 00.00.2012 р. Підп. до друку 00.00.2013 р.

Формат 60х84 1/16. Папір офсет. Гарнітура Times New Roman.

Друк ризографічний. Ум. друк. арк. 5,23. Наклад 200 прим. Зам № ___.

 

Видавець і виготовлювач

Видавництво Державного закладу

„Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”

вул. Оборонна, 2, м. Луганськ, 91011. Т/ф: (0642) 58-03-20.

e-mail: alma-mater@list.ru

Свідоцтво суб’єкта видавничої справи ДК 3459 від 09.04.2009 р.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  5. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  6. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  7. Вибір і затвердження теми. Формулювання назви дисертації
  8. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  9. Визначення і приклади
  10. Виявлення проблем і формулювання мети дослідження
  11. Виявлення проблеми й формулювання мети
  12. Виявлення проблеми й формулювання мети




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЗ «ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.