Приклади формулювання навчальної мети лабораторного заняття.
– експериментально підтвердити теоретичні положення;
– набути навичок роботи з лабораторним обладнанням, приладами;
– оволодіти методикою експериментальних досліджень.
Навчально-методичне видання
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ТА
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИК
Для студентів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнеми „магістр”
за спеціальністю „Професійна освіта”
(профіль підготовки „Харчові технології”)
За редакцією автора
Комп’ютерний макет –
Здано до склад. 00.00.2012 р. Підп. до друку 00.00.2013 р.
Формат 60х84 1/16. Папір офсет. Гарнітура Times New Roman.
Друк ризографічний. Ум. друк. арк. 5,23. Наклад 200 прим. Зам № ___.
Видавець і виготовлювач
Видавництво Державного закладу
„Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”
вул. Оборонна, 2, м. Луганськ, 91011. Т/ф: (0642) 58-03-20.
e-mail: alma-mater@list.ru
Свідоцтво суб’єкта видавничої справи ДК 3459 від 09.04.2009 р.
Читайте також: - II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
- В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
- В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
- В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
- Вибір і затвердження теми. Формулювання назви дисертації
- Види навчальної діяльності учнів на уроці
- Визначення і приклади
- Виявлення проблем і формулювання мети дослідження
- Виявлення проблеми й формулювання мети
- Виявлення проблеми й формулювання мети
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|