Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення параметрів природного освітлення

Світловий потік, який падає на прозоре тіло, поділяється на три частини: світловий потік пропущений, відбитий та поглинутий:

(10.2)

Для якісної оцінки кожної частини світлового потоку використовуються коефіцієнти світлопропускання, відбивання та поглинання:

; ; ; (10.3)

Для непрозорих тіл .

Освітленість точок у приміщенні залежить від:

а) величини та розташування прорізів у зовнішніх стінах приміщення. Ця величина характеризується коефіцієнтом скління:

(10.4)

де Sскл – площа скління, м2;

Sпідлоги – площа підлоги, м2;

б) коефіцієнт світлопропускання світлових прорізів приміщення:

(10.5)

де Fпроп – пропущений світловий потік;

Fпад – падаючий світловий потік;

Епроп, Епад – освітленість відповідно від пропущеного та падаючого світла;

в) коефіцієнту відбивання світла внутрішніми поверхнями (стінами і стелею):

(10.6)

де Fвідб, Fпад – відбитий і падаючий світловий потік;

Евідб, Епад – освітленість відповідно від відбитого і падаючого світла.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  11. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 612

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Визначення параметрів штучного освітлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.