Критерії оцінювання діяльності студента на семінарі
Подаються критерії оцінювання у вигляді умов, виконання яких забезпечує максимальну оцінку.
Приклад.
Максимальна оцінка проставляється за умов:
- коректного і вичерпного обґрунтування запропонованих для розгляду проблемних ситуацій;
- вичерпного теоретичне обґрунтування та ілюстрація відповідей прикладами;
- прояву під час обговорень доповідей та повідомлень глибоких пізнань теоретичного матеріалу певної дисципліни, використання положень інших дисциплін;
- вичерпного обґрунтування тез і пропозицій, що сформульовані у відповідях на поставлені питання, чітка логіка міркувань;
- вичерпної аргументації та її відповідності точці зору, що відстоюється;
- коректного використання фактичного матеріалу при відповідях на поставлені питання;
- вільного володіння понятійним апаратом певної галузі знань, точне використання спеціальних термінів та їх визначень;
- самостійності при вирішенні поставлених завдань, відповідях на запитання;
- ініціативи в обговоренні проблем, доповнень та зауважень;
- чіткості побудови доповіді, доказовості висловлюваних тверджень, аргументації висновків.
Питання 1. Природні літосферні(геологічні) небезпечні явища - землетруси, виверження вулканів, зсув, сель, обвал, лавина.
Читайте також: - II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
- IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
- IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
- V. Питання туристично-спортивної діяльності
- X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
- А) загальні критерії
- Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
- Автоматизація банківської діяльності в Україні
- Автоматизація метрологічної діяльності
- АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- Ад’юнкт (аспірант) як суб’єкт наукової діяльності
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|