Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Утримання матеріалу семінару

Характеристика природних геологічних, гідрологічних, атмосферних процесів і явищ. Вражаючі фактори, характер їх проявів на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки

Питання семінару:

І.Природні літосферні небезпечні явища

1. Землетруси:

- визначення, причини

- природа землетрусів

- сейсмічна активність

- три основних типи геологічних розломів

- основні типи ударних сейсмічних хвиль

- основні параметри

- деякі великі землетруси в світі та на Україні

- шкали для визначення інтенсивності землетрусів

- важкості прогнозу

- дії населення при землетрусах

2. Виверження вулканів (визначення, причини, дії населення)

3. Зсув

4. Селі

5. Лавина (осипи)

ІІ. Природні гідросферні (гідрологічні) небезпечні явища на суші

1. Паводки:

- визначення, причини

- розміри та масштаби збитків

- характеристики наслідків паводків

- підтоплення на Україні

- дії населення: - якщо ви опинилася в районі паводку? – якщо є небезпека опинитися в воді? – безпечне купання. Особливості купання в гірських та рівне них ріках, на морі;

- засоби допомоги потопельнику

- купання в незнайомих та забруднених водоймах

- умови небезпечного поводження на льоду

- засоби допомогу людині, яка потрапила під лід

2. Цунамі

- визначення, причини

- процеси утворення та умови, які сприяють цим процесам

- характерні характеристики та параметри

- шкала по визначенню цунамі

- дія на людей, тварин, будівлі

- міри самозахисту (в приміщенні, поза приміщенням, опинившись на хвилі)

ІІІ. Природні атмосферні (метеорологічні) небезпечні явища

- вітер, шкала Бофорта, погодні системи, циклони, антициклони

- тропічні циклони

- урагани (визначення, характеристика)

- шторм (штормовий вітер)

- шквали

- бурі

- суховії

- смерчі

- правила поведінки при ураганах, штормових вітрах, шквалах, бурях, смерчах, завірюхах та снігових заносах

- морози, заморозки

- сильна жара

- засуха

- сильний туман

- сильна ожеледь

- гроза (грім, блискавка). Дії під час грози

- атмосферні опади: сильний дощ, крупний град, інтенсивне випадіння снігу з сильними завірюхами та заносами

ІV. Природні пожежі

- лісні

- торф’яні

- степні

- способи захисту від пожеж

 

5. Застосування технічних засобів.

Для супроводження презентацій, виступів найбільш розповсюджена проекційна техніка.

Електронні проектори працюють від цифрового сигналу і є найбільш технологічним типом проекторів. Сучасні апарати приймають сигнал від відеомагнітофона, телевізора, комп’ютера, цифрової або аналогової відеокамери, сканера. Використання електронного проектора в навчальному процесі доцільно у випадках, коли необхідно продемонструвати динамічне зображення на великому екрані.

Статичні зображення створюють на комп’ютері з використанням стандартних програм системи Microsoft Windows – Word, Excel, Power Point. Остання програма дозволяє використовувати спеціальні ефекти з елементами анімації.

Широкі можливості при вивченні мініатюрних елементів виникають при використанні системи відеокамера – проектор – екран. Електронні проектори відрізняються яскравим і чіткім зображенням, не вимагають затемнення аудиторії, прості в експлуатації.

 


Читайте також:

  1. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  2. III. Повторення вивченого матеріалу.
  3. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  9. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  10. IV. Подання нового матеріалу
  11. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  12. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.




Переглядів: 284

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Критерії оцінювання діяльності студента на семінарі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.