Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рішення.

Найбільш економічний варіант третій, так як найменша собівартість і тому більший прибуток.

 

Міністерство освіти і науки

Київський енергетичний технікум

 

Е К З А М Е Н А Ц І Й Н И Й Б І Л Е Т № 1

 

З дисципліни “Економіка енергетики”

Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2

 

1. Особливості енергетичної галузі промисловості.

2. Організація заробітної плати на підприємстві.

3. Задача.

Визначити виробіток та відпуск електроенергії по ТЕС з турбінами К–500-240, кількість блоків nбл = 2, hу = 6300 год/рік, Кв.п. = 4%. Розрахувати об’єм валової продукції по ТЕС

 

Викладач Бондаренко Л.Д.

 

 

Міністерство освіти і науки

Київський енергетичний технікум

 

Е К З А М Е Н А Ц І Й Н И Й Б І Л Е Т № 2

 

З дисципліни “Економіка енергетики”

Для спеціальності 5.090512, групи З 5Т - 1,2

 

 

1. Розвиток енергетики України.

2. Які є форми оплати праці.

3. Задача.

Визначити питомі капіталовкладення для двох АЕС, що знаходяться в однакових умовах будівництва:

АЕС №1 –потужність 4000 МВт, з реактором ВВЕР-1000 та капіталовкладенням – 720 млн. грн..

АЕС №2 – потужність 880 МВт з реактором ВВЕР-440 та капіталовкладеннями 320 млн. грн. Проаналізувати результати.

 

 

Викладач Бондаренко Л.Д.

 

Міністерство освіти і науки

Київський енергетичний технікум

 

Е К З А М Е Н А Ц І Й Н И Й Б І Л Е Т № 3

 

З дисципліни “Економіка енергетики”

Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2

 

 

1. Шляхи вираження добового графіка навантажень.

2. Тарифна система оплати праці та її складові.

3. Задача.

На КЕС-300 установлено 8 блоків, річний виробіток електроенергії склав 15,2 ∙ 109 кВт∙год, загальний час, впродовж якого блоки находяться: в ремонті - 5200 год. , в роботі – 58800 год. , в експлуатаційному резерві – 6080 год. Визначити коефіцієнти екстенсивного, інтенсивного, загального використання установленої потужності, а також - показник кількості годин використання установленої потужності - hу .

 

Викладач Бондаренко Л.Д.

 

Міністерство освіти і науки

Київський енергетичний технікум

 

Е К З А М Е Н А Ц І Й Н И Й Б І Л Е Т № 4

 

З дисципліни “Економіка енергетики”

Для спеціальності 5.090512, групи З 5Т - 1,2

 

 

1. Паливно-енергетичний комплекс України.

2. Погодинна форма оплати праці та які її системи.

3. Задача.

Визначити середньорічну вартість основних фондів по КЕС потужністю 1800 МВт, кпит. = 800 грн./кВт. Вартість основних фондів, що вводяться з 1.09 – 92 млн.грн. , а з 1.05 – 114 млн.грн. Вартість основних фондів що списуються з 1.10 –66 млн.грн..

 

 

Викладач Бондаренко Л.Д.

 

 

Міністерство освіти і науки

Київський енергетичний технікум

 

Е К З А М Е Н А Ц І Й Н И Й Б І Л Е Т № 5

 

З дисципліни “Економіка енергетики”


Читайте також:

  1. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  2. Виконання рішення.
  3. Домогосподарства як суб’єкт економічної теорії: проблеми та способи їх вирішення.
  4. Завдання вибору критеріїв обґрунтування рішення.
  5. Збори як форма прийняття колективного рішення. Нарада. Дискусія
  6. Й крок. Оцінити успішність рішення.
  7. Класифікація глобальних проблем та проблема їх вирішення.
  8. Контроль еиконання управлінського рішення.
  9. Крок . Прийняти рішення.
  10. Міжнародні економічні аспекти вирішення економічних, продовольчих і ресурсоенергетичних проблем. Шляхи їх вирішення.
  11. Недоліки кінцево-різницевих формул Ейлера та можливі шляхи вирішення.
  12. Педагогічні конфлікти і шляхи їх вирішення.




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача №14. | Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.