МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1Баки гідравлічних об’ємних приводів………………………………………………..5 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2 Шестеренні гідронасоси………………………………………………………………15 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 3 Шестеренні гідромотори……………………………………………………………..22 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 4 Гідравлічні розподільники…………………………………………………………...26
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 5 Гідроциліндри…………………………………………………………………………37 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 6 Робочі рідини………………………………………………………………………….44 Додатки………………………………………………………………………………..51 Література…………………………………………………………………………….60
ПЕРЕДМОВА
Методичні вказівки по вивченню та виконанню лабораторних робіт «Гідроприводи сільськогосподарської техніки» розроблено для студентів напрямів підготовки 6.100102 «Процеси, машини та обладнання агропромислового виробництва» та 6.050503 «Машинобудування». Складено на основі програми «Гідропривод сільськогосподарської техніки» та «Гідро-та пневмоприводи сільськогосподарської техніки» для підготовки фахівців за Лабораторні роботи з цих дисциплін мають на меті надання студентам необхідних знань з будови, теорії робочих процесів та правил експлуатації гідроприводів, що необхідні для високоефективного використання сільськогосподарської техніки, якісного обслуговування і ремонту, методів розрахунку основних параметрів, напрямів вдосконалення гідроприводів та їх гідропристроїв.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1 БАКИ ГІДРАВЛІЧНИХ ОБ’ЄМНИХ ПРИВОДІВ Мета роботи:вивчити призначення, різновиди, переваги та недоліки баків різних конструкцій. Призначення До складу гідравлічних об’ємних приводів входять гідроємності, до числа яких відносяться гідробаки та гідроакумулятори. Гідроємності призначені для утримання в них робочої рідини з метою використання її в процесі роботи гідропривода. Гідробак – гідроємність, призначена для живлення об’ємного гідропривода робочою рідиною. Гідробаки повинні також забезпечувати охолоджування робочої рідини, видалення з неї бульбашок повітря, осадження забруднень та температурну компенсацію зміни об’єма робочої рідини. Загальні технічні вимоги до баків встановлено ГОСТ 16770-71. Гідроакумулятор – гідроємність, призначена для накопичення та повернення енергії робочої рідини, яка знаходиться під тиском. Загальні технічні вимоги до гідроакумуляторів встановлено ГОСТ 16679-71. Читайте також:
|
||||||||
|