МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція № 1Вступ Кондитерських, макаронних Кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів"
Одеса - 2011 1. РОЗРОБЛЕНО: Циклова комісія хімічних дисциплін Одеського технічного коледжу Одеської національної академії харчових технологій. 2. ВИКОНАВЕЦЬ: викладач фізколоїдної хімії, голова облметодоб’єднання викладачів хімії Девятьярова Л.І.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ОДЕСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОЛЕДЖ ОДЕСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ЗАТВЕРДЖУЮ Заст. директора з НР ___________В.І.Уманська “____“___________2011 р.
Стислий конспект лекцій з предмету: “Фізколоїдна хімія” для студентів денного відділення за спеціальністю: 5.05170104 "Виробництво хліба, виробів та харчоконцентратів"
Автор: Девятьярова Л.І.
РОЗГЛЯНУТО ТА СХВАЛЕНО Предметною комісією хімічних дисциплін Протокол №_________________________ Від “___“_____________________20__ р. Голова комісії _____________ Швець Л.І. Одеса - 2011 ЗМІСТ 1. Лекція № 1:«Фізична хімія. Загальна характеристика агрегатного становища»....6 2. Лекція № 2:«Газоподібний стан речовини»……………………………………… .. 7 3.Лекція № 3: « Рідкий та твердий стан речовини» …………………………………. 8 4. Лекція № 4: «Основи хімічної термодинаміки»…………………………………... 11 5. Лекція № 5: «Загальна характеристика розчинів»………………………………... 15 6. Лекція № 6:«Теорія розбавлених розчинів. Осмос та дифузія»…………………. 18 7. Лекція № 7:«Закони Рауля. Температура замерзання та кипіння»……………… 19 8. Лекція № 8:«Хімічна кінетика»……………………………………………………. 22 9. Лекція № 9:« Кінетична класифікація хімічних реакцій»……………………….. 26 10. Лекція № 10:«Каталіз та його види»………………………………………………27 11. Лекція № 11:«Електрохімія»………………………………………………………29 12. Лекція № 12:«Гальванічний елемент, електродний потенціал»……………….. 30 13. Лекція № 13:«Закони фарадея. Електроліз»…………………………………….. 33 14. Лекція № 14:« Загальна характеристика дисперсних систем»…………………. 35 15. Лекція № 15:«Сорбційні процеси, адсорбція на межі тверде тіло – газ»……… 37 16. Лекція № 16:«Адсорбція на межі тверде тіло розчин, рідина –рідина»……….. 39 17. Лекція № 17:«Адсорбція електролітів»………………………………………….. 41 18. Лекція № 18:«Отримання та очищення дисперсних систем»………………… 43 19. Лекція № 19:«Молекулярно-кінетичні властивості дисперсних систем»…….. 46 20. Лекція № 20:«Оптичні властивості дисперсних систем»……………………….47 21. Лекція № 21:«Будова міцел золю та гідро золю»……………………………….48 22. Лекція № 22:«Коагуляція»……………………………………………………….. 50 23. Лекція № 23:«ПАР»………………………………………………………………..52 24. Лекція № 24:«Мікрогетерогенні та грубодисперсні системи»………………… 54 25. Лекція № 25:«Піни та аерозолі»………………………………………………….. 56 26. Лекція № 26:«Пасти»……………………………………………………………… 58 27. Лекція № 27:«ВМС та їх розчини»………………………………………………. 59 28. Лекція № 28:«Набрякання полімерів»…………………………………………… 61 Перелік літератури.......................................................................................................... 63
Сучасний конспект лекцій складено у відношенні з діючою програмою по фізичній та колоїдній хімії для студентів денного та заочного відділення учбових закладів І-ІІ рівнів акредитації. Курс фізичної та колоїдної хімії визначається після курсу фізики, математики, неорганічної, аналітичної і органічної хімії, тому до конспекту не увійшли, чи приведені дуже коротко розділи цих дисциплін. Докладно викладений матеріал наступних тем: «Агрегатний стан речовин», «Поверхневі явища», «Структуроутворення», «Мікрогетерогенні системи». Це обумовлено важністю вказаних тем для поняття фізико-хімічних, колоїдно-хімічних основ технологічних процесів харчової промисловості. Багато законів і положень фізичної та колоїдної хімії зображається прикладами із різних харчових галузей. У зв’язку з більшою різноманітністю технологічних процесів харчових виробництв у конспект увійшли матеріали для спеціалістів кондитерських, хлібобулочних та макаронних виробництв. Для кращого застосування і розуміння теоретичного матеріалу в деяких розділах приведені приклади, використання теоретичного матеріалу в галузях харчової промисловості. Всі фізичні величини виражені у Міжнародні системі одиниць.
Тема:Фізична хімія, основні розділи, практичне використання, загальна характеристика агрегатного становища. Мета:Вивчити основні розділи фізичної хімії, навчитися використовувати основні поняття, ознайомитися з загальною характеристикою агрегатного становища.
Читайте також:
|
||||||||
|