Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Еластичність пропозиції

Еластичність пропозиції– це відносна міра реагування величини пропозиції на відносну зміну однієї із детермінант пропозиції. Еластичність пропозиції оцінюється за допомогою коефіцієнта еластичності пропозиції, який розраховується за формулою:

Для цінової детермінанти коефіцієнт еластичності пропозиції по ціні має вигляд:

Головними факторами впливу на еластичність пропозиції виступають: можливість швидкої зміни випуску у випадку зміни попиту на товар і фактор часу. У більшості випадках неможливо миттєво зробити перерозподіл ресурсів у бік перспективного товару.

У найкоротшому періоді Ер = 0 тому, що миттєво неможливо змінити потужності виробництва, і тому Q = const.

У короткостроковому періоді потужності виробництва не змінюються, але більш ефективно використовуються, що приводить до зміни Q. Має місце зростання еластичності пропозиції Ер > 0.

У довгостроковому періоді виробництво повністю адаптується до нового попиту (змінюється потужність виробництва), що підвищує еластичність пропозиції і навіть може привести до абсолютної еластичності (Ер =∞).


Читайте також:

  1. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  2. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  3. Взаємодія попиту і пропозиції
  4. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  5. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  6. Взаємодія попиту і пропозиції.
  7. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  8. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  9. Взаємодія попиту та пропозиції
  10. Взаємодія попиту та пропозиції
  11. Взаємодія попиту та пропозиції. Ринкова рівновага
  12. Взаємодія попиту та пропозиції: ринкова рівновага.




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Малюнок 8.7 - Види еластичності попиту | Основні поняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.