Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Scanning practice

8.6.1. Read the questions. Be sure you've got them well in mind.

1. Where did he think he lost the lighter?

2. What did he take with him when he went to the police station?

3. What did he realize when he got home?

8.6.2. Start scanning the text. Don't fail to note your time.

How I lost my lighter

The last time I went to Exham I lost my lighter. The lighter was old but it had been a present from my mother. I tried hard to remember where and how I could have lost it. I wondered when I had last used it. At first I could not remember. Then I knew. It had been on that bus I had taken on my way back from the National Gallery to the boarding-house. An old man had asked me to give him a light and I had. I well remembered how he handed the lighter back to me, so it must have disappeared either while I was on the bus or later, in the street, between the bus stop and my boarding-house because it was there that I discovered my loss.

So I decided to get in touch with the police. Off I went. The moment I stepped outside the door I realized it was raining hard, so I returned to my room to take my umbrella.

I reported my loss to the officer on duty at the enquiry desk saying that the lighter had my initials engraved on it: N. S. «Very well. Let's see the lost-and-found book». The police officer lifted a heavy black book on to his desk, opened it, and ran his finger down the page. «Quite a few things have been brought in from all over the district today. Keys, wallet, glasses, handbag, bottle of whisky, right glove, umbrella, pocket transistor, two books, camera...» The officer continued his list of objects for a little longer and then suddenly he raised his voice: «Lighter! What did you say your initials are, sir?» «N. S., sergeant». «And N. S. they are».

The rest was a simple formality. The officer gave me my lighter and filled out a form for me to sign. I left a tenshilling note as a reward for the finder, and left the police-station. I took a taxi home, and only after I had got home did I realize that I had left my umbrella at the police-station.

(349 words)

8.6.3.Answer the questions in 8.6.1.


Читайте також:

  1. Control Engineering Practice
  2. Conversational Practice
  3. Conversational Practice
  4. Conversational Practice
  5. Conversational Practice
  6. Conversational Practice
  7. Conversational Practice
  8. Conversational Practice
  9. Conversational Practice
  10. Conversational Practice
  11. II. Listen to the following words and practice their pronunciation
  12. II. Listen to the following words and practice their pronunciation




Переглядів: 530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The man who escaped | Listening practice

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.