Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Practice in communication

(Interrogation)

*17.4.1. Here are some questions which can be asked at the Customs Office. Read them and try to remember:

1. Where are you travelling?

2. Why are you going there?

3. How long are you going for?

4. How much money are you taking?

5. Who are you travelling with?

6. Whose luggage is this?

7. What have you got to declare?

8. Have you got anything to declare?

17.4.2. Read the dialogue and then dramatize it. Mr. Brown was stopped by the police because he was driving too fast on a London road.

POLICE: Why didn't you stop when we first signalled?

DRIVER: Did you signal more than once, then?

POLICE: What do you think? Of course we did. Only you didn't see us because you were speeding. That's why.

DRIVER: Was I? I'm sorry about that. What's the speed limit on this road?

POLICE: Don't you know? 60 kph.

DRIVER: Was I doing more than that, then?

POLICE: What do you think? Of course you were. You were doing more than 80 kph.

DRIVER: Was I? I'm sorry about that.

POLICE: I'm afraid I shall have to charge you with an offence under the Road Traf­ fic Act.

DRIVER: Will I have to pay a fine? Will I have my licence endorsed?

POLICE: That's for the Court to decide.

Note: 60 kph — kilometers per hour — (столько-то) километров в час

17.4.3. The Magistrate questions Mr Brown at Court. He asks him:

1. what his name/address is;

2. if he is the owner of a vehicle, registration number NLD 782K;

3. if he was driving at 80 kph on the night of 9 April 19... down Lyndale Avenue;

4. whether he has anything to say in his own defence.

General understanding

17.5.1.Read the text. Try to understand it and be ready to answer the questions.


Читайте також:

  1. Communications
  2. Communications
  3. Control Engineering Practice
  4. Conversational Practice
  5. Conversational Practice
  6. Conversational Practice
  7. Conversational Practice
  8. Conversational Practice
  9. Conversational Practice
  10. Conversational Practice
  11. Conversational Practice
  12. Conversational Practice




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Pete and Nell go to the pictures | The man who escaped

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.