МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методи організації міжнародної торгівліВ міжнародній економіці існують два методи міжнародної торгівлі: 1.Прямий метод - встановлення прямих зв'язків між виробниками і хінцевими споживачами на основі договору купівлі-продажу. 2. Непрямий метод - купівля і продаж товарів через укладання спеціального договору з торговими посередниками. Прямий метод використовується у торгівлі: товарами промислового призначення; наукомісткими товарами; дорогими товарами; сировиною, запчастинами, комплектуючими. Переваги ПРЯМОГО методу: 1. Дозволяє зменшити ціну реалізації. 2. Забезпечує виробнику безпосередній контакт з ринком збуту і швидку реакцію на зміну попиту чи кон'юнктури. 3. Враховує специфічне бажання покупця при виробництві товарів. 4. При торгівлі товарами промислового призначення забезпечує виробникові безпосередній контакт з ринком збуту, а покупцеві - постійне джерело поставки. 5. При реалізації наукомістких товарів забезпечує максимально можливий обсяг прибутку. Недоліки прямого методу: 1. Виробник змушений витрачати досить великі кошти на організацію власної збутової мережі та вивчення ринку. 2. Якщо затрати перевищують додаткові прибутки з приводу прискорення капіталообороту - даний метод недоцільний.. Прямий метод використовується найчастіше, оскільки зростає питома вага наукоємних товарів, високотехнологічних обладнання та скорочується строк ринкової новизни. Непрямий метод використовується у таких випадках: ♦ при реалізації товарів дрібних та середніх фірм - виробників; ♦ при реалізації товарів широкого вжитку, масового та крупно серійного виробництва; ♦ при роботі на важкодоступних ринках; ♦ на ринках з малою ємністю попиту, на ринках, які монополізовані одним або декількома фірмами - посередниками, на закритих ринках (на ринках монополізованих державою, або в країнах, уряди яких по відношенню до країни - виробника застосовують пряму заборону або обмежують ввезення товарів). Переваги непрямого методу: 1. звільняє виробника від проблем, пов'язаних з дослідженням ринків та із збутом власних товарів; 2. не вимагає від виробника додаткових інвестицій (на маркетинг, збутову мережу, "після продажну" роботу з клієнтами, тощо); 3. торгівельний посередник, як правило, краще знає умови збуту та роботи на ринку, має стійкі ділові зв'язки, що сприяє швидкій реалізації товарів за максимально можливих у конкретному випадку цін; 4. торгівельні посередники беруть на себе забезпечення реклами, організацію виставок та презентацій, в деяких випадках –і транспортування товарів. Недоліки непрямого методу: 1. збільшується ціна реалізації; 2. успіх збуту безпосередньо залежить від добросовісності посередника; 3. виробник позбавлений безпосереднього зв'язку з ринком збуту та отримує із запізненням а часом і викривлену інформацію про стан можливих доходів.
Читайте також:
|
||||||||
|