Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль 6

Модуль 5

Модуль 4

Модуль 3

Модуль 2

Модуль 1

Список літератури

1. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. / З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк, А.В. Семенова та ін..; За ред.. З.Н. Курлянд. - з-тє вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2007. – 495 с.

2. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Підручник. 2-е вид. – К.: Каравела, 2008. – 352 с.

3. Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: «Академвидав», 2006. – 352 с. (Альма-матер).

4. Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація: Навч. посібник. – К.: ВЦ «Академія», 2006. – 256 с. (Альма-матер).

5. Лозниця В.С. Психологія і педагогіка: основні положення. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: «ЕксОб», 1999. – 304 с.

6. Макарова Л.І., Гах Й.М. Основи психології і педагогіки: Навчальний посібник. – Київ: Центр навачльної літератури, 2005. – 116 с.

7. Максименко С.Д. Загальна психологія: Навчальний посібник. – К.: «Центр навчальної літератури», 2008. – 272 c.

8. М’ясоїд П.А. Загальна психологія: Навч. посіб. – 3-тє вид., випр. – К.: Вища шк., 2004. – 487 с.

9. Орбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: Навчальний посібник._ К.: Академвидав, 2005. – 448 с. (Альма-матер).

10. Психологія: Підручник/ Ю.Л. Трофімов, В.В. Рибалка, П.А. Гончарук та ін.; за ред. Ю.Л. Трофімова. – 4-те вид., стереотип. – К.: Либідь, 2003. – 560 с.

11. Савчин М.В. Педагогічна психологія: Навч. посіб. – К.: Академвидав, 2007. – 424 с. (Альма-матер).

12. Філоненко М.М. Психологія спілкування. Підручник. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 224 с.

 

 

Підписано до друку ____ _____________ 20 ___ р.

Формат 60Х84 1/16 Обсяг_________ ум. др. арк.

Замовлення: № ______ Тираж ______ прим.

Рівне, НУВГП, Соборна, 11

 

Т1 Т2 Т3 Т4 Т5 Т6 Семі-нар Підсумковий контроль
л л п л п л п л л лаб
0.5 0,5 0.5 0,5 0.5 0,5 0.5 0,5 0,5 0,5
Т7 Т8 Т9 Т10 Т11 семінар Підсумковий контроль
л пр лаб л пр лаб л пр лаб л пр лаб л лаб
0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5
Т12 Т13 семінар Підсумковий контроль
л пр лаб л пр лаб
0.5 0.5 0.5 0.5 0.5 0.5
Т14 Т15 семінар Підсумковий контроль
л пр лаб л пр лаб
0.5 0.5 0.5 0.5 0.5 0.5
Т16 Т17 семінар Підсумковий контроль
л пр лаб л пр лаб
0.5 0.5 0.5 0.5 0.5 0.5
Т18 Т19 семінар Підсумковий контроль
л пр лаб л пр лаб
0.5 0.5

8. Орієнтовна структура навчальної дисципліни

Види робіт Модулі Форма виконання К-сть балів
Навчальна аудиторна робота Змістовний модуль М123+ +М456 Лекції, Семінари, практичні, лабораторні Підсумковий контроль №1, №2, №3, №4; №5, №6, №7,
Навчальна Інд. робота М7 Виконання Індивідуальних ситуаційних та розрахункових завдань
Наукова робота М8 Публікації Участь в конференціях, в т.ч. на виїзді, Науковий реферат Участь в олімпіадах
Самостійне вивчення матеріалу М9 Робота в бібліотеці Самостійна робота до семінару Самостійне вивчення тем
Виробнича практика М10 Виробнича практика передбачає застосування знань та умінь набутих студентом у впродовж вивчення курсу, відпрацювання навичок у технології приготування іжі, у тому числі і дієтичного харчування, застосування знань по санітарії та гігієні.
Курсова робота М11 Виконання Індивідуальних ситуаційних та розрахункових завдань Робота в бібліотеці Самостійне вивчення тем Консультації наукового керівника

 

 

Тематичний план дисципліни

«Технологія приготування їжі»

Для груп ТОПХ

Розподіл навчального часу по темах:

Семестр Розділи, теми Кількість годин
Разом Ауди- торні Лекції Лабораторні Практичні роботи Самост робота ІРС
V Семестр Розділ 1. Вступ. Т1   - -
Розділ 2. Технологічні процеси механічної обробки сировини та виробництва напівфабрикатів. 2.1.Механічна обробка овочів, плодів, грибів. Т2 - - -
2.2.Обробка риби та продуктів моря. Т3 - -
2.3.Обробка м’яса.Т4 - - -
2.4.Обробка с/г птиці, дичини, кролів. Т5 - - -
Розділ 3. Технологічні процеси приготування та відпуску страв та кулінарних виробів. 3.1.Супи. Т6 - -
3.2.Страви та гарніри з круп, бобових та макаронних виробів. Т7 -
3.3.Соуси.Т8 - -
3.4.Страви та гарніри з овочів та грибів.Т9 - -
3.5.Страви з риби та продуктів моря.Т10 -
3.6.Страви з яєць та сиру.Т11 - -
3.7.Страви з м’яса та м’ясних продуктів.Т12 -
3.8.Страви з птиці дичини та кроликів.Т13
Разом
VI Семестр 3.9.Холодні страви та закуски.Т14 -
3.10.Солодкі страви.Т15 - - -
3.11.Гарячі та холодні безалкогольні напої.Т16 - - -
3.12.Борошняні кондитерські та кулінарні вироби. Т17 -
Розділ 4. Технологія приготування страв та кулінарних виробів для дієтичного та лікувально-профілактичного харчування. Т18 - -
Розділ 5. Технологія приготування страв для школярів та учнів ПТУ. Т19 -
Разом
ВСЬОГО

 

ПОЯСНЮЮЧА ЗАПИСКА

1. Мета вивчення дисципліни

Технологія приготування їжі - це спеціальна дисципліна, яка вивчає способи обробки харчових продуктів і приготування, фізико-хімічні зміни, що відбуваються при виготовленні страв та кулінарних виробів.

Предметом курсу є технологічні процеси виробництва півфабрикатів та готової продукції на підприємствах ресторанного господарства; фізичні, хімічні та біохімічні процеси, що протікають у продуктах при їх приготуванні; методи управління технологічними процесами з метою одержання готової продукції високої якості.

Метою курсу є систематизоване ознайомлення майбутніх бакалаврів з усіма етапами, способами й прийомами обробки продуктів і фізико-хімічних змін, що протікають у них, у результаті яких вони здобувають смак, колір, аромат і консистенцію, властивим готовим кулінарним виробам. Виклад курсу починається з характеристики технологічного процесу виробництва продуктів громадського харчування, класифікації прийомів обробки продуктів, загальних подань про зміни харчових речовин у процесі переробки, асортиментах і характеристиці готової продукції. У наступних розділах викладаються технологічні процеси обробки різних продуктів і виробництва готових блюд і кулінарних виробів. При цьому технологічні процеси розглядаються в єдності з фізико-хімічними змінами, які протікають у продуктах при їх первинній і тепловій обробці. Такий виклад матеріалу дозволяє ознайомити майбутніх фахівців зі способами й методами керування технологічними процесами з метою їхньої оптимізації й одержання блюд і виробів із заданими властивостями.

Програмою предмету передбачено вивчення технологічних процесів обробки сировини, приготування напівфабрикатів, страв, кулінарних і борошняних виробів, страв дієтичного і шкільного харчування, правил оформлення і відпуску страв, вимог до якості; відпрацювання практичних навичок роботи із Збірником рецептур, нормативно-технічною документацією і довідниковою літературою, вивчення безвідходної і ресурсозберігаючої технології приготування харчової продукції.

2. Завдання вивчення дисципліни.

Студенти повинні знати:

v роль і завдання підприємств харчування в реалізації економічних планів держави;

v технологічні процеси обробки сировини, приготування широкого асортименту напівфабрикатів, готових страв, кулінарних і кондитерських виробів із застосуванням прогресивної індустріальної технології;

v естетичні вимоги до оформлення і відпуску готової продукції, вимоги до стандартів, технічних умов і технологічних інструкцій до якості сировини, напівфабрикатів, готових виробів;

v методи раціонального використання сировини і впровадження безвідходної технології;

v зберігання і реалізація напівфабрикатів і готових виробів;

v виробництво і використання охолоджених, швидкозаморожених напівфабрикатів високого ступеня готовності;

v особливості приготування, асортимент страв і кулінарних виробів для харчування школярів і учнів ПТУ, лікувального і лікувально-профілактичного харчування;

Студенти повинні вміти:

Ø визначати якість сировини, напівфабрикатів (традиційних і високого ступеня готовності), готових страв, кулінарних і кондитерських виробів;

Ø обробляти сировину, готувати в широкому асортименті напівфабрикати, готову продукцію з дотриманням вимог технологічного процесу, правил і умов реалізації;

Ø раціонально використовувати сировину, впроваджувати прогресивну індустріальну технологію;

Ø користуватись нормативно-технологічною документацією, виконувати розрахунки кількості сировини, напівфабрикатів, готової продукції;

Ø складати технологічні карти, схеми і алгоритми готової продукції.

Вивчення предмету сприяє розвитку пізнавальних інтересів, самостійності, творчих здібностей, вмінь самоосвіти, формуванню професійного мислення.

3. Місце дисципліни в навчальному процесі.

При вивченні предмету необхідно враховувати міжпредметні зв`язки з дисциплінами:

Þ теоретичні основи технології харчових виробництв;

Þ органічна хімія;

Þ фізична і колоїдна хімія;

Þ товарознавство харчових продуктів;

Þ устаткування підприємств харчування;

Þ технічна мікробіологія;

Þ санітарія і гігієна харчування;

Þ організація виробництва та обслуговування підприємств харчування;

Þ основи охорони праці;

Þ комп`ютерна техніка і програмування;

Þ наукові основи зберігання харчових продуктів;

Þ стандартизація, метрологія та сертифікація;

Þ методи контролю харчових виробництв;

Þ економіка підприємств.

Методика вивчення предмету базується на основі поєднання теоретичного вивчення з проведенням лабораторних, практичних семінарських занять і самостійної роботи студентів.

З метою здійснення заміру знань студентів з предмету планується:

- поточний контроль знань (графічні або цифрові диктанти програмований контроль знань, розв`язування практичних і проблемно-практичних задач, виконання індивідуальних завдань);

- модульно-рейтинговий контроль знань в 6, 7 семестрах,

- екзамен з усього курсу в 7 семестрі.

Матеріал предмету включається в державний іспит і випускну бакалаврську роботу.

 

4. Анотація дисципліни

Технологія приготування їжі - це спеціальна дисципліна, яка вивчає способи обробки харчових продуктів і приготування страв та кулінарних виробів, згідно їх фізико-хімічних властивостей.

Технологічні процеси при вивченні дисципліни розглядаються в єдності з фізико-хімічними змінами, які протікають у продуктах при їх первинній і тепловій обробці. Такий виклад матеріалу дозволяє ознайомити майбутніх фахівців зі способами й методами керування технологічними процесами з метою їхньої оптимізації, енергозбереження, мінімізації відходів й одержання блюд і виробів із заданими властивостями.

 


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  3. Друга модульна контрольна робота
  4. Друга модульна контрольна робота
  5. За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
  6. За кредитно-модульною системою
  7. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  8. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  9. Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу
  10. Заліковий модуль 2. ТЕХНОЛОГІЇ ВЕДУЧИХ ГАЛУЗЕЙ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА
  11. Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки
  12. Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Модуль 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.