Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 11. Організаційна діяльність як загальна функція менеджменту

1. Сутність та принципи організаційної діяльності

2. Делегування повноважень як засіб формування організаційної структури управління

3. Способи департаменталізації і методи проектування організаційних структур

 

Питання 1. Сутність та принципи організаційної діяльності

Організаційна діяльність (організація як процес) – це процес визначення найбільш суттєвих зв΄язків між підрозділами, видами діяльності та повноваженнями посадових осіб з метою інтеграції і координації організаційних ресурсів для ефективного виконання поставлених завдань.

Результатом цього процесу є створення організаційної структури.

В загальному сенсі структура - це сукупність взаємозв΄язаних елементів, які формують систему, сукупність упорядкованих зв΄язків між елементами, які забезпечують стійкість цієї системи.

Введите текст или адрес веб-сайта либо переведите документ.

Отмена

Organizatsionnaya struktura (angl. Organizational structure) — sovokupnostʹ sposobov, posredstvom kotoryh protsess truda snachala razdelyaet·sya na otdelʹnye rabochie zadachi, a zatem dostigaet·sya koordinatsiya dyeĭstviĭ po resheniyu zadach (Genri Mintsberg, «Struktura v kulake»). Po suti dela, organizatsionnaya struktura opredelyaet raspredelenie otvet·stvennosti i polnomochiĭ vnutri organizatsii. Kak pravilo, ona otobrazhaet·sya v vide organigrammy (angl. organigram) — graficheskoĭ shemy, elementami kotoroĭ yavlyayut·sya ierarhicheski uporyadochennye organizatsionnye yedinitsy (podrazdeleniya, dolzhnostnye pozitsii). Organizatsionnaya struktura — dokument, ustanavlivayushchiĭ kolichestvennyĭ i kachestvennyĭ sostav podrazdeleniĭ predpriyatiya i shematicheski otrazhayushchiĭ poryadok ih vzaimodyeĭstviya mezhdu soboĭ. Struktura predpriyatiya ustanavlivaet·sya ishodya iz obʺëma i soderzhaniya zadach, reshaemyh predpriyatiem, napravlennosti i intensivnosti, slozhivshihsya na predpriyatii informatsionnyh i dokumentatsionnyh potokov, i s uchëtom yego organizatsionnyh i materialʹnyh vozmozhnostyeĭ.

Перевод: русский > украинский

Під організаційною структурою управління підприємством розуміється склад, підпорядкованість, взаємодію і розподіл робіт за підрозділами і органам управління, між якими встановлюються певні відносини з приводу реалізації владних повноважень, потоків команд та інформації.

Як правило, вона відображається у вигляді органіграми (англ. organigram) - графічної схеми, елементами якої є ієрархічно впорядковані організаційні одиниці (підрозділи, посадові позиції).

Структура підприємства встановлюється виходячи з обсягу і змісту завдань, що вирішуються підприємством, спрямованості та інтенсивності, що склалися на підприємстві, інформаційних і документаційних потоків, і з урахуванням його організаційних і матеріальних можливостей.

Елементами організаційної структури управління (ОСУ) виступають:

¾ підрозділи апарату управління;

¾ окремі управлінці, які виконують функції управління;

¾ зв΄язки між підрозділами і посадовими особами.

Таким чином формування організаційної структури означає організаційне закріплення тих чи інщих функцій за підрозділами апарату управління і визначення типу зв΄язків між ними.

Основними складовими організаційного процесу є:

¾ розподіл праці – розподіл загальної роботи в організації на окремі складові, достатні для виконання окремими робітниками відповідно до їх кваліфікації та здібностей;

¾ департаменталізація – групування робіт та видів діяльності у певні блоки (групи, відділи, сектори, цехи, виробництва тощо);

¾ делегування повноваженьпідпорядкування кожної такої групи керівникові, який отимує необхідні повноваження;

¾ встановлення діапазону контролю – визначення кількості робітників, безпосередньо підпорядкованих даному керівникові;

¾ формування механізмів координації – забезпечення вертикальної та горизонтальної координації робіт та видів діяльності.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Адвокатська діяльність
  5. АКТИВИ ЯК ОБ’ЄКТ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  6. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  7. Актове діловодство. Діяльність судів. Ведення актових книг
  8. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  9. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  10. Антимонопольна діяльність держави
  11. Антимонопольна діяльність держави.
  12. Атрибутивна функція ґерундива




Переглядів: 468

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи розробки стратегії | Принципи організаційної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.