Визначення поняття туроперетинг, характеристика розвитку туроперейтинга в Україні.
Формальне визначення поняття туроперейтинг – вид туристичної діяльності спрямований на комплектацію турів та послуг, які пропонують партнерські організації - постачальники тур послуг (транспортні компанії, готельні підприємства, екскурсійні, розважальні підприємства та інші.) Туроперейтинг насамперед означає надання туристам як основних (пакет тура) так і додаткових (які споживаються на місці перебування) послуг. Додаткові послуги тільки на перший погляд – не відносяться до роботи тур оператора. Але в дійсності, по-перше багато які додаткові послуги (тематичні парки, можливості розважальних та додаткових поїздок, екскурсії і т.д.) є основним мотивом залучення туристів, по-друге практика показує, що більшу долю доходів оператора складають як раз додатково наданні послуги, які турист придбає окрім тур пакета на місті відпочинку.
Створення привабливого туристського продукту, який насичений різними основними та додатковими послугами - це перша та сама важлива задача туроперейтинга. Але якщо ми проаналізуємо український туроперейтинг ми побачимо зовсім не привабливу картину, за межами готелю туризм в Україні часто взагалі закінчується, і окрім традиційних музеїв та місцевих парків туристу взагалі нічого не пропонується. В Україні туроперейтинг розвивається дуже повільними темпами. В нашій країні внутрішній та іноземний туризм значно відстає від розвитку виїзного туризму, тому що український туризм не пропонує на міжнародному та внутрішньому ринку різностороннього, привабливого, якісного, доступного туристського продукту. Недоліками українського туроперейтинга є: