Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення поняття туроперетинг, характеристика розвитку туроперейтинга в Україні.

Формальне визначення поняття туроперейтинг – вид туристичної діяльності спрямований на комплектацію турів та послуг, які пропонують партнерські організації - постачальники тур послуг (транспортні компанії, готельні підприємства, екскурсійні, розважальні підприємства та інші.) Туроперейтинг насамперед означає надання туристам як основних (пакет тура) так і додаткових (які споживаються на місці перебування) послуг. Додаткові послуги тільки на перший погляд – не відносяться до роботи тур оператора. Але в дійсності, по-перше багато які додаткові послуги (тематичні парки, можливості розважальних та додаткових поїздок, екскурсії і т.д.) є основним мотивом залучення туристів, по-друге практика показує, що більшу долю доходів оператора складають як раз додатково наданні послуги, які турист придбає окрім тур пакета на місті відпочинку.

Створення привабливого туристського продукту, який насичений різними основними та додатковими послугами - це перша та сама важлива задача туроперейтинга. Але якщо ми проаналізуємо український туроперейтинг ми побачимо зовсім не привабливу картину, за межами готелю туризм в Україні часто взагалі закінчується, і окрім традиційних музеїв та місцевих парків туристу взагалі нічого не пропонується. В Україні туроперейтинг розвивається дуже повільними темпами. В нашій країні внутрішній та іноземний туризм значно відстає від розвитку виїзного туризму, тому що український туризм не пропонує на міжнародному та внутрішньому ринку різностороннього, привабливого, якісного, доступного туристського продукту. Недоліками українського туроперейтинга є:

· Нерівномірно розвинена туристська інфраструктура;

· Одноманітність запропонованих туристських послуг, турів;

· Відсутність традиції сучасного туроперейтингу;

· Недостатність професіоналізму та кваліфікаційних знань и т.д.

 

Технологія проектування туру.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  6. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. Поняття соціального процесу.
  9. II.3.3. Общая характеристика
  10. III.Цілі розвитку особистості
  11. III.Цілі розвитку особистості
  12. III.Цілі розвитку особистості




Переглядів: 1960

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основною частиною туристичного продукту э туристичні послуги, які є дещо специфічним товаром, ця специфічність виходить із особливостей послуги як товару. | Характеристика та визначення поняття – тур, основні види турів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.