МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Вивчення нового матеріалу.ХІД ЛЕКЦІЇ
1. Організаційна частина:
- привітання зі студентами; - перевірка присутніх.
Актуалізація опорних знань. Вивчення нового матеріалу. План: 1. Основні види габаритів навантаження. 2. Зони негабаритності. 3. Розрахункова негабаритність.
1.Великорозмірні і великовагові вантажі перевозять по залізницях, як правило, у розібраному виді. Проте іноді навіть після розбирання маса окремих вузлів і деталей перевищує вантажопідйомність платформи або по розмірах вони виходять за межі габариту навантаження. Такі вантажі перевозять, дотримуючи особливі умови навантаження, кріплення і руху, а в необхідних випадках на спеціальному рухомому складі - транспортерах. Негабаритним вважається вантаж, що, будучи завантажений на рухомої склад, перевищує габарит навантаження. У залежності від того, виходить він за межі цього габариту з однієї сторони від осі або з двох, негабаритність буває одностороння і двостороння. Двостороння негабаритність може бути симетричною і несиметричною. Вантажі, що підлягають перевезенню в межах мережі залізниць України колії 1520 мм на загальних умовах, не повинні перевищувати загальносітьового габариту навантаження (Технічних умов навантаження і кріплення вантажів). Рис.1 Загальносітьовий габарит навантаження Автомобілі, трактори, сільськогосподарські і дорожньо-будівельні машини, залізобетонні і металеві конструкції, а також інші вантажі довжиною в межах платформ і піввагонів допускається вантажити на всі залізниці, крім Далекосхідної, по пільговому габариті навантаження. У накладній на такі вантажі відправник робить оцінку "Пільговий габарит". Рис.2 Пільговий габарит навантаження Завантажений на відкритий універсальний рухомий склад (платформи, піввагони) вантаж є габаритним, якщо він ні однією своєю частиною з урахуванням упакування і кріплення не виходить за межі габариту навантаження за умови перебування вагона на прямій горизонтальній ділянці колії і збігу в одній вертикальній площині подовжніх осей рухомого складу і колії. Вантаж є негабаритним, якщо він при розміщенні на відкритому рухомому складі, що знаходиться на прямій горизонтальній ділянці колії (при збігу в одній вертикальній площині подовжніх осей вагона і колії), перевищує межі габариту навантаження чи його вихід за межі габариту навантаження в кривих перевищує геометричний винос розрахункового вагона. Геометричним виносом чи вантажу рухомого складу називається відхилення його подовжньої осі від осі колії в кривій при установці рухомого складу в кривій по хорді. 2.У залежності від висоти, на якій вантаж виходить за габарит навантаження, установлюються три основні зони негабаритності вантажу: • зона нижньої негабаритності - на висоті від 380 до 1400 мм при відстані від осі колії 1626-1760 мм і на висоті від 1230 до 1400 мм при відстані від осі колії 1761-2240 мм; • зона бокової негабаритності - на висоті від 1400 до 4000 мм; • зона верхньої негабаритності - на висоті від 4000 до 5300 мм. У залежності від виходу вантажів за габарит навантаження в зазначених вище основних зонах і можливості (умов) їхнього пропуску через спорудження і по двоколійних лініях установлюються наступні ступені негабаритності вантажів: нижня негабаритність - шість ступенів, бокова негабаритність - шість ступенів, верхня негабаритність три ступені. Рис.3 Зони негабаритності вантажу Ступінь негабаритності вантажу повинна встановлюватися не тільки з урахуванням його перебування на прямій колії, але також з урахуванням проходу кривих ділянок колії. Якщо геометричні виноси вантажу перевищують виноси розрахункового вагона, то за умовою проходу кривих даний вантаж може мати розрахункову негабаритність. 3.Розрахунковою негабаритністю називають негабаритність вантажу, завантаженого на рухомий склад, при проходженні його в кривих ділянках колії в умовній розрахунковій кривій радіусом R=350 м, що не має піднімання зовнішньої рейки. Розрахункова негабаритність визначається збільшенням дійсних розмірів вантажу з урахуванням упаковування і кріплення на додаткові виходи в кривій за відрахуванням наявних у цій кривій розширеного габариту наближення будівель і міжколійїв. Вантажі, завантажені на рухомий склад у межах його бази, при проходженні кривій відхиляються усередину її. Розрахункова негабаритність повинна визначаться відправником вантажу для вантажів: • довгомірних, коли відношення їхньої довжини до бази рухомого складу складає більш 1,41; - перевезених на зчепах платформ; • перевезених на транспортерах з базою 17 м і більш. Визначають розрахункову негабаритність окремо для внутрішніх і зовнішніх перетинів вантажу. Внутрішніми називаються всі його поперечні перерізи, розташовані в межах бази рухомого складу чи зчепа; зовнішніми чи консольними перетинами - поперечні перерізи вантажу. Читайте також:
|
||||||||||
|