Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вивчення нового матеріалу.

ХІД ЛЕКЦІЇ

1. Організаційна частина:

 

- привітання зі студентами;

- перевірка присутніх.

 

Актуалізація опорних знань.

Вивчення нового матеріалу.

План.

1. Призначення і класифікація залізничних складів

2. Підвищені колії, естакади та інші споруди й пристрої вантажного господарства

1.Залізничні станційні склади призначені для короткочасного зберігання вантажів в періоди між прийомом їх до перевезення і навантажуванням у вагони, а також вивантаженням з вагонів і вивозом на склади вантажоодержувачів. Крім того, в складах виконуються операції з прийому і видачі вантажів, сортуванню за напрямами, підборці повагонних партій та ін.

 

Мал. 4. Критий вантажний склад прольотом 18 м.

 

Мал. 5. Загальний вид ангарного складу прольотом 30 м.

 

Мал. 6. Загальний вид критої платформи

 

Залежно від роду вантажу, що підлягає зберіганню, склади поділяються на спеціальні та універсальні (загальні). У спеціальних складах зберігаються вантажі тільки одного найменування, що вимагають особливих умов зберігання, (наприклад, склади для зберігання мінерально-будівельних матеріалів). Універсальні склади призначені для вантажів різних найменувань, що не надають шкідливої дії один на одного.

За конструкцією і умовами зберігання вантажів склади поділяються на криті і відкриті платформи або майданчики.

У критих складах (мал. 4) зберігаються найцінніші вантажі, якість яких залежить від дії навколишнього середовища. Їх будують на станціях звичайно в комплексі з критою і відкритою платформами, а також окремо. Криті склади бувають ангарного типу з введенням всередину складу від одного до шести вантажно-вивантажувальних колій (мал. 5) і склади із зовнішнім розташуванням колій.

При великому об'ємі переробки тарних і штучних вантажів будівництво складів ангарного типу обходиться дешевше. Крім того, в них забезпечується повна механізація навантажувально-розвантажувальних і складських робіт, поліпшуються умови праці та збереження вантажів.

Склади ангарного типу будують однопрольотними (шириною 24 м і 30 м), двопрольотними (30 м + 30 м) і трипрольотними (24 м + 30 м + 24 м). Ці склади проектують з урахуванням об'єднання в одній будівлі операцій прийому, видачі і сортування дрібних відправок, з використанням середньої (острівний) платформи як сортувальної.

У зв'язку з розширенням пакетних перевезень і застосуванням штабелюючих засобів з великою висотою підйому набувають застосування одноповерхові склади збільшеної висоти, в тому числі, із стелажним зберіганням вантажів.

Криті платформи (мал. 6) використовуються для зберігання вантажів, що вимагають захисту від атмосферних опадів, але що не бояться дії вітру, вологого повітря (сортова сталь, вогнетриви, обладнання без упаковки та ін.).

Відкриті платформи застосовуються для навантажування, вивантаження і зберігання колісної техніки і вантажів, що не бояться атмосферних опадів і температурних коливань (автомобілі, сільськогосподарські машини, цегла та ін.) Висота таких платформ 1100—1300 мм від рівня верху головки рейок. Відкриті платформи можуть бути бічними і торцевими.

На сучасних вантажних дворах будують високі платформи для перевантаження тарних і штучних вантажів за прямим варіантом із застосуванням вантажно-вивантажувальних машин.

Відкриті майданчики призначені для навантажування, вивантаження, зберігання контейнерів, великовагових, громіздких, лісових і інших навалочних вантажів. Вони можуть бути одно- і двобічними з бетонним, асфальтовим, щебеневим або брусчатим покриттями.

Залізничні склади повинні забезпечувати виконання заданого об'єму перевезень, якісне і кількісне збереження вантажів, своєчасну обробку рухомого складу, застосування механізації і автоматизації навантажувально-розвантажувальних робіт, переробку вантажів, що перевозяться пакетами, зручне розташування по відношенню до автомобільних і залізничних колій, можливість застосування прямого варіанту, якнайменші витрати, пов'язані з переробкою вантажів.

Під час організації роботи складів повинні бути дотримані вимоги протипожежної безпеки, охорони праці і техніки безпеки, а також охорони навколишнього середовища.

2.Для вивантаження паливних, мінерально-будівельних та інших сипких вантажів, що прибувають у піввагонах, на вантажних районах будуються підвищені колії й естакади балочного або блочного типу.

 

Мал. 7. Підвищена колія для вивантаження сипких вантажів з піввагонів:

а-балочного типу; б-блочного типу

Для проходу обслуговуючого персоналу естакадою заввишки понад 1,5 м передбачені містки, укладені вздовж колії на шпальних брусах. Для відсипання вантажу убік від естакади під нею влаштовуються похилі площини з бетонованого цементно-ґрунтового або ґрунтового відсипання.

Вивантажений вантаж з відвалів підвищеної колії і естакади за допомогою кранів або навантажувачів відсипають в штабелю, розміщувані уздовж фронту розвантажувальної колії. При розвантаженні піввагонів на підвищених коліях і естакадах знецінюється висока продуктивність праці.

Для зберігання сипких і кускових вантажів і швидкого навантажування їх в рухомий склад або автомобілі, а також на інші машини загальної схеми механізації застосовуються бункерні склади. Завантаження вагонів з бункерів відбувається в самоплив під дією сили тяжіння.

У кожного бункера зверху знаходиться завантажувальний отвір, а внизу—розвантажувальне, перекрите бункерним затвором. Для регулювання видачі вантажу затвори обладнають механічними живильниками.

За формою поперечного перетину бункера бувають прямокутні, з похилими стінками, конічні (воронкоподібні) і призматичні. Глибокі бункери, у яких висота значно перевищує горизонтальний перетин, називаються силосами.

Силоси з великою висотою (до 30 м) і великими розмірами в поперечному перетині (великий діаметр) називаються резервуарами.

Ряд бункерів, об'єднаний в одній споруді, носить назву бункерної естакади, а об'єднання силосів утворює силосний корпус.

Бункери встановлюють на опорах так, щоб розвантажувальний отвір розташовувався вище завантажуваних вагонів або автомобілів.

Якщо розвантажувальний отвір із затвором розташований на рівні землі або нижче за нього і вантаж видається через траншейний конвеєр, то такий пристрій називається напівбункерним.

Сучасні бункерні склади обладнають автоматичним управлінням надходження і видачі вантажу з бункера. Для цього в бункерах встановлені датчики, які при заповненні бункера до певного рівня автоматично вимикають пристрій, що заповнює бункер, а при видачі вантажів включають затвори і живильники.

Датчики підключаються до загального програмуючого пристрою, що повністю автоматизує роботу бункера.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. III. Повторення вивченого матеріалу.
  5. III.4. НАУЧНЫЕ РЕВОЛЮЦИИ ЭПОХИ НОВОГО ВРЕМЕНИ И СМЕНА ТИПОВ МИРОПОНИМАНИЯ
  6. III.4.4. Естествознание Нового времени и проблема
  7. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  8. IV. Вивчення нового матеріалу.
  9. IV. Вивчення нового матеріалу.
  10. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  11. IV. Подання нового матеріалу
  12. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.




Переглядів: 1285

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закріплення матеріалу. | Закріплення матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.