Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Канали розповсюдження туристських товарів і послуг

Важливо врахувати, що індустрія туризму заснована на малих і середніх розмірів фірмах, особливо в області підприємств розміщення, кафе та ресторанів, підприємств транспорту та місцевого екскурсійного обслуговування.

З точки зору маркетингу туризму, сильна позиція у продажу має велике значення.

Метою розповсюдження як функції маркетингу є створення відповідності між попитом і пропозицією, між виробником і споживачем.

Створення асортименту супутніх товарів - одна з головних задач дистрибютерів у туризмі.

У бізнес-плані потрібно показати, хто є дистрибютерним посередником фірми (між виробником турпослуг і споживачем): турагенти, туроператори, турклуби, асоціації, торгові представники і брокери і чому ви вибрали саме їх:

• мають більш точну інформацію про попит, характер подорожей, мотиваціях і перевазі споживачів,

• здатні визначити як змінюється попит залежно від сегментації ринку,

• їх існування дозволяє зосередитися безпосередньо на виробництві,

• формують привабливий для потенційного клієнта єдиний пакет послуг,

• надають всебічну інформацію про маршрути, типах послуг, їх переваги.

Діяльність по лінії збуту туристського продукту може відбуватися в двох напрямках: з залученням посередників або через власну агентурну мережу.

У більшості країн Європи близько 80-90% готелів обов'язково вдаються до послуг турагентів при реалізації продукту.

Форми і методи реалізації турпродукту

- Збутова стратегія включає визначення каналів, форм і методів доведення туристського продукту до споживача.

Найважливішою умовою збуту продукції і послуг є вибір каналів збуту. У системі маркетингу існує кілька методів збуту:

• Селективний - вибірковий збут продукції виробничо-технічного призначення, який вимагає організації сервісного і післяпродажного обслуговування.

• Непрямий - досить прийнятний для малих підприємств, іншими словами це збут через посередників. У туризмі непрямим каналом реалізації є служба турагентів. Роль їх роботи полягає в тому, щоб повідомляти інформацію про тарифи на послуги та умови туру, продавати туропродукти та послуги (за узгодженою з виробником ціною) на умовах агентської угоди.

• Прямий - коли виробник самостійно перепродає товар споживачам.

При прямому методі одночасно здійснюється усна рекламна діяльність, коли клієнт дізнається всі умови і може задати питання по цікавлять його темам, докладно розпитати та домовитися про умови, укласти договір.

Телемаркетинг - продажу по телефону, через Інтернет, програмні мережні технології "туроператор-турагент".


Читайте також:

  1. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  2. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  3. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  4. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  5. VII. За видами товарів і послуг
  6. Автомати для продажу штучних товарів
  7. Автоматизація туристичних послуг
  8. Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
  9. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  10. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  11. Аналіз ринку послуг ресторанного господарства району
  12. Аналізцін і товарівконкурентів




Переглядів: 475

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Види просування в туризмі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.