Методи навчання
При вивченні курсу використовуються наступні методи навчання:
3.1. Аудиторні методи навчання:
3.1.1. Лекційні:
♦ конспектування лекцій;
3.1.2. Практичні:
♦ діагностування якості навчальної діяльності:
• за груповими завданнями самостійної підготовки:
- засвоєння знань лекційного матеріалу (експрес-контроль);
- опрацювання питань самостійної підготовки;
• за індивідуальними завданнями самостійної підготовки (виконання домашньої контрольної роботи):
- аналіз ключових понять термінологічного словника з курсу;
- виконання індивідуальних завдань;
- реферування наукових статей з проблематики курсу;
- підготовка наукових робіт;
♦ проведення контрольних заходів (поточний, модульний, підсумковий контроль):
- діагностичне тестування;
- письмове опитування;
- розв’язання типових задач/ситуаційних вправ;
- рішення творчих завдань (нестандартних задач/ситуаційних вправ).
♦ поточне консультування з проблематики курсу.
3.2. Методи самостійної підготовки:
♦ опрацювання матеріалів з підготовки до лекційних занять;
♦ вивчення (опрацювання та конспектування) теоретичного навчального матеріалу для самостійної підготовки;
♦ аналіз ключових понять термінологічного словника з курсу;
♦ виконання індивідуальних завдань (аналітичних записок, оглядів, повідомлень, анотацій, аналізів, тематичних рефератів, розробка схем, моделей, структуртощо);
♦ участь в діяльності наукових гуртків і проблемних науково-дослідних груп профільного спрямування;
♦ участь у проведенні науково-дослідних робіт з проблематики курсу;
♦ реферування наукових статей з проблематики курсу;
♦ підготовка наукових робіт (доповідей, тез доповідей на конференцію, наукових статей, робіт на конкурс тощо);
♦ участь у науково-практичних конференціях, олімпіадах, конкурсах тощо.
♦ виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань/навчальних проектів;
♦ опрацювання матеріалів з підготовки до проведення контрольних робіт:
- тестових завдань;
- контрольних питань;
- типових задач/ ситуаційних вправ;
- творчих завдань (нестандартних задач/ситуаційних вправ).
Читайте також: - I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
- II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
- IV. Строки прийому заяв і документів, вступних екзаменів, конкурсного відбору та зарахування на навчання
- V Засоби навчання
- XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
- XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
- Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
- Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
- Адаптації та навчання
- Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
- Адміністративні (прямі) методи регулювання.
- Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|