Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 15

1. Як відрізняються ділові інтереси різних типів потенційних інвесторів у процесі фінансування бізнесу?

2. Які чинники приваблюють кредиторів та інвесторів до фінансування бізнесу?

3. Які цілі має презентація бізнес-плану?

4. У чому полягають завдання презентації бізнес-плану?

5. На які питання і чому слід звернути особливу увагу в процесі презентації бізнес-плану?

6. Яка підготовча робота передує презентації бізнес-плану?

7. За допомогою яких засобів можна підвищити ефективність презентації бізнес-плану?

8. В якій формі доцільно проводити презентацію бізнес-плану?

9. Основні структурні елементи сценарію презентації.

10. Які сучасні технічні засоби можуть підсилити наочність презентації бізнес-плану?

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Завдання на проект.
  6. III. Актуалізація набутих знань
  7. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  8. III. Контроль знань
  9. III. Повторення вивченого матеріалу.
  10. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  11. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  12. IV. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні завдання презентації | Методи навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.