Модуль 3. «Теоретико-методичні основи вивчення арифметичних дій над цілими невід’ємними числами в курсі математики початкових класів.».
Змістовний модуль 3.2. (ЗМ32): «Теоретико-методичні основи вивчення додавання та віднімання багатоцифрових чисел».
ПЛАН.
1. Теоретико-методичні основи вивчення усних і письмових прийомів додавання та віднімання чисел у концентрі “Тисяча”.
2. Теоретико-методичні основи вивчення усних прийомів додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
3. Теоретико-методичні основи вивчення письмових прийомів додавання і віднімання чисел у концентрі “Багатоцифрові числа”.
Читайте також: - Cтатистичне вивчення причин розлучень.
- II. Мета вивчення курсу.
- III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
- IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
- IV. Вивчення нового матеріалу.
- IV. Вивчення нового матеріалу.
- IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
- IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
- R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
- V міні – модуль
- V. Вивчення нового матеріалу.
- V. Вимоги безпеки під час екскурсій з біології та природознавства
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|