Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингові ризики.

Однією з великих груп ризиків у зовнішньоекономічній діяльності підприємств є група маркетингових ризиків. Вони пов'язані з можливістю просування і реалізації товарів на ринках збуту. До основних маркетингових ризиків відносяться:

інформаційний;

інноваційний;

галузевий.

Інформаційний ризик

Це ризик відсутності, невизначеності або невірогідності інформації. Інформація може стосуватися як юридичної бази для підготовки контракту, стану справ у партнера і його банку, так і в більшій частині інформації про стан ринку товарів (послуг), які пропонуються.

Для проведення успішної збутової політики на міжнародних ринках необхідно проводити їх ретельний ситуаційний аналіз. Його проведення вимагає оцінки близько 250 різних показників і отримання підсумкового результату. Він повинен включати такі групи:

1. Розмір потенційного ринку.

2. Динаміка зростання торгівлі новим товаром.

3. Ринкова перспектива на найближчих 10 років.

4. Сезонність товару.

5. Вартість товару в порівнянні з місцевими аналогами.

6. Потреба в товарі за регіонами.

7. Частота покупок товару.

8. Відношення до деяких специфічних властивостей.

9. Відношення до товару торгових посередників.

10. Упаковка (потреба в ній).

11. Вид активності конкурентів.

12. Необхідний обсяг ринкових досліджень для пристосування до ринку.

13. Торгово-політічна обстановка.

14. Наявність обмежень на торгівлю.

15. Відношення до потенційних покупців.

16. Ефективність реклами.

17. Інформація про ринок.

Оцінку даних характеристик доцільно проводити за допомогою експертних систем, що дозволяють враховувати невизначеність інформації про даний ринок. Це допоможе спочатку отримати оцінку потенційних можливостей ринку, ухвалити рішення про вихід на нього і проаналізувати ризики можливих втрат при його освоєнні.

Дуже важливою умовою для експортера при виході на зовнішній ринок є визначення конкурентоспроможності товару. Це можна здійснити в процесі порівняння з іншими. Оцінка конкурентоспроможності включає такі етапи:

1. Аналіз ринку і вибір найбільш конкурентноздатного товару-зразка як бази для порівняння і визначення рівня конкурентоспроможності нашого товару.

2. Визначення набору порівнюваних параметрів і характеристик обох товарів.

3. Розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності нашого товару.

Галузевий ризик

Це вірогідність втрат в результаті змін в економічному стані галузі і ступінь цих змін як усередині галузі, так і в порівнянні з іншими галузями. В аналізі галузевого ризику необхідно враховувати:

діяльність фірми даної галузі, а також суміжних галузей за певний період часу;

наскільки діяльність фірм даної галузі стала в порівнянні з економікою країни в цілому;

які результати діяльності різних підприємницьких фірм усередині однієї і тієї ж галузі.

Інноваційний ризик

Це вірогідність втрат, що виникають при вкладенні підприємницькою фірмою коштів у виробництво нових товарів і послуг, які, можливо, не знайдуть очікуваного попиту на ринку.

Оцінка маркетингової групи ризиків є достатньо вагомим завданням і його вирішення найефективніше здійснювати за допомогою спеціальних систем обробки інформації. Ступінь можливості появи маркетингових ризиків достатньо велика і вони присутні постійно не залежно від нас, а рівень фінансових втрат може складати дуже великі суми. Тому питання аналізу і оцінки маркетингових ризиків займає важливе місце на всіх етапах проведення зовнішньоекономічної операції.

 


Читайте також:

  1. Допустимий, критичний та катастрофічний ризики.
  2. Зовнішні банківські ризики.
  3. Інтегровані маркетингові комунікації
  4. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу.
  5. Комерційні ризики.
  6. Лідерство за рахунок економії на витратах. Зміст, переваги, ризики.
  7. Маркетингові витрати за перший рік існування фірми, грн.
  8. Маркетингові дослідження
  9. Маркетингові дослідження
  10. Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентів
  11. Маркетингові дослідження підприємства
  12. Маркетингові дослідження підприємства.




Переглядів: 2952

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ризик вибору та надійності партнера. | Транспортні ризики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.