· ISO 9000. Словник термінів про систему менеджменту, звід принципів менеджменту якості. Поточна версія - «ISO 9000: 2005. Системи менеджменту якості. Основні положення та словник ».
· ISO 9001. Містить набір вимог до систем менеджменту якості. Поточна версія - «ISO 9001: 2008 Системи менеджменту якості. Вимоги ».
· ISO 9004. Містить керівництво щодо досягнення сталого успіху будь-якою організацією в складній, вибагливому та постійно мінливому середовищі, шляхом використання підходу з позиції менеджменту якості. Поточна версія - «ISO 9004: 2009 Менеджмент для досягнення сталого успіху організації. Підхід на основі менеджменту якості ».
· ISO 19011 Стандарт, що описує методи проведення аудиту в системах менеджменту, в тому числі, менеджменту якості. Поточна версія - «ISO 19011: 2011 Настанови щодо аудиту систем менеджменту».
· Зокрема, для застосування в програмній інженерії вийшов стандарт ISO / IEC 90003, Guidelines for the Application of ISO 9001: 2000 to Computer Software, 2004.
ISO9000. Структура документів СК Система управління якістю підтримується наступною структурою документів:
· Заява про політику та цілі в сфері якості.
· Керівництво за якістю.
· Документовані процедури, які вимагає цей міжнародним стандартом.
· Документи, необхідні організації для забезпечення ефективного планування і здійснення процесів і управління ними (положення про підрозділах, посадові інструкції, регламенти, технологічні інструкції).
· Записи про якість.
· Заява про політику і цілях має представляти невеликий за обсягом документ (1- 2 листа), що відображає наступні позиції:
· Загальні наміри та напрямки діяльності організації у сфері якості, офіційно сформульовані вищим керівництвом. · Чи не повинна бути просто декларацією - цілі повинні бути конкретними, досяжними, перевіряються.
· Визначати пріоритети, поставити 3-4 цілі. Не треба всі перераховані напрямки включати в "Політику". Вище керівництво повинно визначити пріоритети, поставити 3-4 цілі. Це не означає, що по решті напрямів нічого не буде робитися, просто заявлені в "Політиці" цілі будуть першочерговими, найбільш важливими.
· Домагатися поставлених цілей. При цьому вище керівництво не тільки повинно підписати "Політику", що є обов'язковим, але дійсно домагатися цих цілей.
Керівництво за якістю - більш детальний документ (20-50 аркушів), що містить опис всієї системи якості в цілому. Структура цього документа повинна відповідати структурі стандарту ISO-9001 або повинна бути представлена таблиця відповідності розділів керівництва і стандарту. Структура стандарту ISO-9001 включає: