Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система менеджменту якості.

1) Загальні вимоги.

2) Вимоги до документації.

Відповідальність керівництва

1) Зобов'язання керівництва.

2) Орієнтація на споживача.

3) Політика в сфері якості.

4) Планування.

5) Відповідальність, повноваження та інформацією.

6) Аналіз з боку керівництва.

Менеджмент ресурсів.

1) Забезпечення ресурсами.

2) Людські ресурси.

3) Інфраструктура.

4) Виробниче середовище.

Процеси життєвого циклу продукції

1) Планування випуску продукції. процеси, пов'язані з споживачами.

2) Проектування і розробка.

3) Закупівлі.

4) Виробництво та обслуговування.

5) Управління засобами моніторингу та вимірювань.

Вимірювання, аналіз і поліпшення

1) Загальні положення.

2) Моніторинг та вимірювання.

3) Управління невідповідною продукцією.

4) Аналіз даних.

5) Поліпшення.

При впровадженні систем якості значна роль відводиться документації. Значимість документації проявляється в декількох критичних випадках, таких як:

· досягнення необхідного рівня якості продукту / послуги і безперервного поліпшення якості;

· забезпечення повторюваності процесів, що протікають в організації;

· здійснення необхідного навчання персоналу;

· оцінка ефективності системи;

· проведення аудиту та сертифікації системи якості.

Обсяги документації (глибина і подробиця опису) визначаються самою організацією в залежності від розміру організації та видів діяльності, складності та взаємодії процесів, компетентності персоналу. Обов'язковими для документування є:

· Процедура з управління документацією;

· Процедура з управління записами про якість;

· Процедура з проведення внутрішніх перевірок;

· Процедура з управління невідповідною продукцією;

· Процедура по коригувальних дій;

· Процедура по попереджуючим діям;

Склад записів про якості враховує специфіку підприємства, сформовану практику, тобто підприємство саме визначає в якому вигляді вести і зберігати ці записи.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. центральная нервная система
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  8. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  9. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.




Переглядів: 771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стандарти, що входять в серію | ISO9000. Як працює система управління якістю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.