1) Планування випуску продукції. процеси, пов'язані з споживачами.
2) Проектування і розробка.
3) Закупівлі.
4) Виробництво та обслуговування.
5) Управління засобами моніторингу та вимірювань.
Вимірювання, аналіз і поліпшення
1) Загальні положення.
2) Моніторинг та вимірювання.
3) Управління невідповідною продукцією.
4) Аналіз даних.
5) Поліпшення.
При впровадженні систем якості значна роль відводиться документації. Значимість документації проявляється в декількох критичних випадках, таких як:
· досягнення необхідного рівня якості продукту / послуги і безперервного поліпшення якості;
· забезпечення повторюваності процесів, що протікають в організації;
· здійснення необхідного навчання персоналу;
· оцінка ефективності системи;
· проведення аудиту та сертифікації системи якості.
Обсяги документації (глибина і подробиця опису) визначаються самою організацією в залежності від розміру організації та видів діяльності, складності та взаємодії процесів, компетентності персоналу. Обов'язковими для документування є:
· Процедура з управління документацією;
· Процедура з управління записами про якість;
· Процедура з проведення внутрішніх перевірок;
· Процедура з управління невідповідною продукцією;
· Процедура по коригувальних дій;
· Процедура по попереджуючим діям;
Склад записів про якості враховує специфіку підприємства, сформовану практику, тобто підприємство саме визначає в якому вигляді вести і зберігати ці записи.