Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З курсу «Основи менеджменту»

 

1. Сутність менеджменту як системи управління в ринкових умовах..

2. Зміст, об'єкт, предмет і функції менеджменту.

3. Історична періодизація розвитку теорії менеджменту.

4. Школа наукового управління: внесок її представників у науку.

5. Адміністративна школа управління: основні розробки її представників.

6. Школа руху за гуманні стосунки: характеристика теорій основних її представників

7. Математична школа управління: її місце та роль у формуванні теорії менеджменту

8. Сучасні підходи до менеджменту та їх характеристика (Північно-Американська модель менеджменту. Західноєвропейська модель менеджменту. Японська модель менеджменту)

9. Нова парадигма менеджменту в межах радикальних перетворень, що відбуваються в економіці України.

10. Функції та процес менеджменту. Загальні та специфічні (конкретні) функції.

11. Принципи менеджменту:поняття, класифікація, види.

12. Загальні принципи менеджменту. Організаційні принципи менеджменту.

13. Сутність і значення функції менеджменту «планування». Економіко-організаційний зміст планування в менеджменті.

14. Методи дослідження середовища функціонування організації (метод сітьового планування та управління, бюджетування як метод розподілу ресурсів.

15. Сутність поняття «система». Види систем. Основні принципи організації систем.

16. Порівняльна характеристика поняття «менеджмент» і «управління».

17. Організація як елемент системи. Основні характеристики організації.

18. Охарактеризуйте органiзацiйну функцiю управлiння. Назвiть найважливiшi задачi функцii організовування

19. Охарактеризуйте функцiю мотивацii. Назвiть вiдомi Вам заходи заохочення робiтникiв пiдприсмства до працi.

20. Дайте характеристику контролю як спiльноi функцii управлiння пiдприсмством. Що розумiють пiд контролем у широкому значеннi?

21. Яке займас мiсце у системi управлiння функцiя регулювання?

22. Сутність і основні риси формальної організації. Причини виникнення, принципи функціонування організацій.

23. Зовнішнє середовище підприємств: характеристика факторів прямого та непрямого впливу на діяльність підприємств

24. Внутрішнє середовище підприємства: основні елементи та їх характеристика

25. Охарактеризуйте основні властивості зовнішнього середовища підприємства в умовах маркетингової орієнтації його діяльності

26. Назвіть три цілі створення організаційної структури управління підприємством.

27. Охарактеризуйте елементи структури організації .

28. Які види зв`язків існують між елементами структури управління?

29. Поясніть, чому формування структурних підрозділів полегшує досягнення цілей підприємства.

30. Охарактеризуйте проблеми, які пов`язані з чрезмірною спеціалізацією управлінської діяльності.

31. Поясніть, чим горизонтальна (функціональна) оргструктура управління відрізняється від вертикальної (ієрархічної).

32. Який існує зв`язок структури управління з цілями підприємства? Як забезпечити узгодженність структури з цілями управління?

33. Які принципи доцільно приймати за основу при формуванні оргструктури управління?

34. У чому полягає особливість бюрократичних організаційних структур управління?

35. Лінійна та функціональна організаційні структури управління, їх переваги та недоліки.

36. Дайте характеристику лінійно-функціональної організаційної структури управління підприємством та її різнивидів.

37. Адаптивні організаційні структури, їх різновиди та особливості використання.

38. Умови формування організаційних структур управління.

39. Цілі та зміст аналізу організаційних структур управління підприємствами .

40. Зміст та еволюція поняття мотивація

41. Види мотивації: їх характеристика та особливості використання в

умовах формування ринкових відносин

42. Сучасні теорії мотивації: характеристика їх особливостей

43. Змістовні теорії мотивації: їх сутність і порівняльна характеристика

основних з них

44. Особливість і практична значимість процесуального підходу до

мотивації в системі менеджменту

45. Наведіть і охарактеризуйте з Вашої практики ситуацію, яка потребує

мотивації, та покажіть, крок за кроком, як в ній буде працювати модель

Портера Лоулера.

46. З метою підвищення продуктивності праці робітників підприємства,

що функціонує в умовах переходу до ринкових відносин, Вам

необхідно запропонувати одну з сучасних теорій мотивацій. Обгрунтуйте

свій вибір.

47. З метою підвищення ефективності мотиваційного механізму, що використовується на підприємстві, Вам потрібно провести порівняльну характеристику моделі мотивації Маслоу з моделями Мак Клелланда та Герцберга.

48. Сутність і класифікація рішень у менеджменті. Процес підготовки, прийняття та реалізації управлінських рішень.

49. Метод «дерева рішень» як метод прийняття раціонального управлінського рішення.

50. Сутність комунікацій. Комуникативний процес, його елементи та етапи. Методи вдосконалення комунікацій.

51. Типи керівників. Типи менеджерської діяльності в сучасних умовах України.

52. Необхідність і сутність влади. Форми влади керівника.

53. Природа лідерства та його складові. Типологія лідерів. Теорія підходу до лідерства з позиції особистих якостей.

54. Сутність організації взаємодій і повноважень. Централізація і децентралізація повноважень.

55. Сутність контролю і його необхідність. Етапи контролю. Поняття ефективного контролю.

56. Види контролю і процес його реалізації. Характеристика ефективного контролю.

57. Характеристика бюрократичних структур управління.

58. Типи і причини конфліктів. Модель конфлікту як процес.

59. Управління конфліктною ситуацією.

60. Сутність і типи конфліктів. Управління конфліктами.

 


 


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Актуальність курсу історіософії історії України
  6. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  7. В результаті вивчення курсу
  8. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  9. Визначення предмету курсу
  10. Визначення предмету курсу
  11. Вступ до курсу
  12. Вступ до курсу




Переглядів: 251

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.