Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ

 

1. За яких обставин і чому розпочалася війна Росії з Річчю Посполитою за українські землі після Переяславської ради?

2. Як ця війна вплинула на розвиток боротьби між старшинськими угрупованнями за гетьманську булаву в Україні?

3. Яким чином Річ Посполита, Російська держава й Туреччина використовували політичну анархію в Україні в своїх цілях?

4. Коли і ким був укладений “Вічний Мир”?

5. Як поділялися українські землі між Річчю Посполитою, Російською державою й Туреччиною за часів революції?

6. Яку роль відіграв І. Мазепа в політичній історії України? Поміркуйте, чому І. Мазепа не одержав такої широкої підтримки власного народу, як свого часу Б. Хмельницький?

7. До яких заходів вдавався російський уряд з метою ліквідації української державності?

8. Як змінився територіальний розподіл українських земель між сусідніми державами після розподілів Речі Посполитої?

 

ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА:

1. Борщак І., Мартель Р. Іван Мазепа: життя й пориви великого гетьмана. – К., 1991.

2. Багалій Д.І. Історія Слобідської України. – Харків, 1993.

3. Диса К. Історія з Відьмами. Суди про чари в українських воєводствах Речі Посполитої ХVII – XVIII століття. – К.: «Критика», 2008. – 302 с.

4. Гедьо А.В. Переселення греків з Криму до Приазов’я // УІЖ. – 2001. – №1. – С. 73-83.

5. Гуржий А.И. Эволюция феодальных отношений на Левобережной Украине в первой половине ХVІІІ ст. – К., 1986.

6. Енсен А. Мазепа: історичні картини. – К., 1992.

7. Історія України в особах: ІХ-ХVІІІ ст. – К., 1993. – С.300-371.

8. Історія України в особах. Козаччина. – К., 2000. – С.57-269.

9. Кулиняк Д.І. Останній кошовий отаман Петро Калнишевський. – К., 1991.

10. Путро О.І. Гетьман Кирило Розумовський // УІЖ. – 2002. – №5. – С. 105-118.

11. Сергієнко Г.Я. Визвольний рух на Правобережній Україні в кінці ХVІІ ст. і на початку ХVІІІ ст. – К., 1963.

12. Шевчук В. Козацька держава. – К., 1995. – С.275-295.

13. Чухліб Т.В. Гетьманування Петра Дорошенка: причини “вірності” та “зради” королю, султану й царю (1665-1676 рр.) // УІЖ. – 2007. – №1. – С.39-60.

14. Яворницький Д.І. Історія запорозьких козаків. – Львів, 1993. – Т.3.

 

 

ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 8

 

ЕКОНОМІЧНИЙ, СОЦІАЛЬНИЙ ТА СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИЙ

РОЗВИТОК УКРАЇНИ В ХІХ СТ.

 

ПЛАН

 

1. Економічний розвиток України у першій половині ХІХ ст.:

- поміщицьке і селянське землеробство і тваринництво; розвиток винокуріння та цукроваріння як основних ринкових галузей;

- зміни в розвитку промисловості, початок промислового перевороту.

2. Скасування кріпацтва у Російський імперії. Економічні наслідки реформи 1861 р.:

- основні положення реформи та специфіка її проведення в Україні;

- принципові зміни у розвитку сільського господарства у другій половині ХІХ ст.;

- піднесення розвитку промисловості й транспорту, утворення нових економічних районів.

3. Динаміка соціальної структури суспільства:

- занепад і розклад дворянства; розшарування селянства; становище духовенства;

- формування і розвиток прошарків буржуазії, пролетаріату та інтелігенції.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. IV. Питання самоконтролю.
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. V. Завдання.
  7. V. Питання для самоконтолю
  8. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  9. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. Vi. домашнє завдання




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ | ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.