МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Посадові обов’язки та напрямки діяльності соціального працівникаВін повинен: · виявляти: сім'ї та окремих дітей та підлітків, які потребують соціального захисту; дітей, підлітків та дорослих, які потребують опіки та допомоги у влаштуванні в лікувальні та навчально-виховні заклади, отриманні матеріальної, соціально-побутової та іншої допомоги; · встановлювати: причини утруднень, конфліктів, що виникають у навчальній та поза навчальній сфері, у сім'ї та ін. · сприяти: розв'язанню цих труднощів та конфліктів і гарантувати соціальний захист; спільній діяльності різних громадських та державних організацій і установ по наданню необхідної допомоги групам ризику. · надавати допомогу в сімейному вихованні, діяльності педагогічних колективів. · проводити психолого-педагогічні та соціально-педагогічні консультації, виховну роботу з неповнолітніми важковиховуваними дітьми · брати участь у створенні центрів соціальної допомоги (всиновлення, піклування й опіка; соціальна реабілітація; притулки; молодіжні, підліткові, дитячі, сімейні центри; клуби, асоціації, об'єднання за інтересами та ін.). Рівні здійснення професійної діяльності соціального працівника: § Виконання (копіювання чужих зразків виконання діяльності); § Планування (здійснення діяльності за власним уявленням без врахування обставин); § Проектування (здійснення діяльності, виходячи з її системного розуміння). Кваліфікований соціальний працівник повинен вміти: 1. аналізувати й оцінювати досвід, як і, і других; 2. аналізувати виявити ж проблеми і концепции; 3. застосовувати практично знання й розуміння проблем; 4. застосовувати практично дослідницькі находки. 5. Комунікативні вміння. Кваліфікований соціальний працівник мав відбутися о состоянии: · створювати й підтримувати робочу обстановку і атмосферу; · виявляти та долати негативні почуття, які впливають на людей на нього самого; · виявляти й уміти враховувати у роботі відмінності особистісного, національного, соціального і культурно-історичного характера; · розпізнавати та долати у відносинах людьми агресію ворожість, мінімізувати лють з урахуванням ризику собі для других; · сприяти надання фізичної турботи нужденним і престарелым; · спостерігати, розуміти й інтерпретувати поведінку і відносини між людьми; · спілкуватися вербально, невербально і письменно; · організовувати і інтерв'ю що за різних обстоятельствах; · обумовити, виступати на радіо, діяти у колективі коїться з іншими соціальними работниками; · ставити себе у роль адвоката свого клиента. 6. Конструктивні вміння. Кваліфікований соціальний працівник мав відбутися о состоянии: · виробляти рішення з індивідами чи, за необхідності, від імені, з кількома сім'ями, групами чи то з їх имени; · виділяти рішення, потребують попереднього узгодження з іншими специалистами; · діяти у алгоритмі вироблення решения; · виробляти рішення, що передбачають співробітництво з іншими закладами, відомствами, профессионалами. 7. Організаторські вміння. Кваліфікований соціальний працівник мав відбутися о состоянии: · нести чіткі та лаконічні записи; · проводити політику служби щодо конфіденційності й належного підходи до делу; · готувати доповіді і докладывать; · організовувати, планувати і контролювати работу; · добувати інформацію з допомогою доступною технології; досліджувати й розпізнавати потреби у услугах; · розширювати сфери своїх услуг; · використовувати фізичне оточення, околиці вдома, мікрорайону, установи підвищення якості життя які живуть чи що працюють у нем; · оцінювати і творчо використовувати ресурси закладу і соціальних комунікацій.
Читайте також:
|
||||||||
|