Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Посадові обов’язки та напрямки діяльності соціального працівника

Він повинен:

· виявляти: сім'ї та окремих дітей та підлітків, які потребують соціального захисту; дітей, підлітків та дорослих, які потребують опіки та допомоги у влаштуванні в лікувальні та навчально-виховні заклади, отриманні матеріальної, соціально-побутової та іншої допомоги;

· встановлювати: причини утруднень, конфліктів, що виникають у навчальній та поза навчальній сфері, у сім'ї та ін.

· сприяти: розв'язанню цих труднощів та конфліктів і гарантувати соціальний захист; спільній діяльності різних громадських та державних організацій і установ по наданню необхідної допомоги групам ризику.

· надавати допомогу в сімейному вихованні, діяльності педагогічних колективів.

· проводити психолого-педагогічні та соціально-педагогічні консультації, виховну роботу з неповнолітніми важковиховуваними дітьми

· брати участь у створенні центрів соціальної допомоги (всиновлення, піклування й опіка; соціальна реабілітація; притулки; молодіжні, підліткові, дитячі, сімейні центри; клуби, асоціації, об'єднання за інтересами та ін.).

Рівні здійснення професійної діяльності соціального працівника:

§ Виконання (копіювання чужих зразків виконання діяльності);

§ Планування (здійснення діяльності за власним уявленням без врахування обставин);

§ Проектування (здійснення діяльності, виходячи з її системного розуміння).

Кваліфікований соціальний працівник повинен вміти:

1. аналізувати й оцінювати досвід, як і, і других;

2. аналізувати виявити ж проблеми і концепции;

3. застосовувати практично знання й розуміння проблем;

4. застосовувати практично дослідницькі находки.

5. Комунікативні вміння. Кваліфікований соціальний працівник мав відбутися о состоянии:

· створювати й підтримувати робочу обстановку і атмосферу;

· виявляти та долати негативні почуття, які впливають на людей на нього самого;

· виявляти й уміти враховувати у роботі відмінності особистісного, національного, соціального і культурно-історичного характера;

· розпізнавати та долати у відносинах людьми агресію ворожість, мінімізувати лють з урахуванням ризику собі для других;

· сприяти надання фізичної турботи нужденним і престарелым;

· спостерігати, розуміти й інтерпретувати поведінку і відносини між людьми;

· спілкуватися вербально, невербально і письменно;

· організовувати і інтерв'ю що за різних обстоятельствах;

· обумовити, виступати на радіо, діяти у колективі коїться з іншими соціальними работниками;

· ставити себе у роль адвоката свого клиента.

6. Конструктивні вміння. Кваліфікований соціальний працівник мав відбутися о состоянии:

· виробляти рішення з індивідами чи, за необхідності, від імені, з кількома сім'ями, групами чи то з їх имени;

· виділяти рішення, потребують попереднього узгодження з іншими специалистами;

· діяти у алгоритмі вироблення решения;

· виробляти рішення, що передбачають співробітництво з іншими закладами, відомствами, профессионалами.

7. Організаторські вміння. Кваліфікований соціальний працівник мав відбутися о состоянии:

· нести чіткі та лаконічні записи;

· проводити політику служби щодо конфіденційності й належного підходи до делу;

· готувати доповіді і докладывать;

· організовувати, планувати і контролювати работу;

· добувати інформацію з допомогою доступною технології; досліджувати й розпізнавати потреби у услугах;

· розширювати сфери своїх услуг;

· використовувати фізичне оточення, околиці вдома, мікрорайону, установи підвищення якості життя які живуть чи що працюють у нем;

· оцінювати і творчо використовувати ресурси закладу і соціальних комунікацій.

 


Читайте також:

  1. Cплата єдиного соціального внеску - 2013
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. V Обов’язки Ради
  7. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  8. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  9. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  10. Автоматизація метрологічної діяльності
  11. Автоматизовані робочі місця облікового працівника
  12. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ




Переглядів: 536

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нормативно-правові акти, що регулюють трудові відносини. | Тема 3. Професійні захворювання та ризики, пов’язані з роботою в соціальній сфері

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.