Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Актуалізація опорних знань.

Вчитель: До нас прийшов Пізнайко.

Пізнайко співає: Добрий день, маляти!

Діти співають: Добрий день, Пізнайко!

Пізнайко: Заглянемо в нашу музичну словникову скарбничку. Пограємо в гру «День і ніч».

Слайд 5 Слайд 6 Слайд 7
Слайд 8 Слайд 9 Слайд 10
Слайд 11 Слайд 12 Слайд 13
Слайд 14 Слайд 15 Слайд 16
Слайд 17 Слайд 18 Слайд 19

Оголошення теми уроку:

Вчитель: Оце і є тема нашого уроку – «Троїсті музики».

Але, щоб дізнатись, хто це – троїсті музики, зробимо танцювальну розминку.

Ваше завдання не тільки повторювати рухи за мною, а й спробувати почути які інструменти звучать.

Танцювальні рухи під музику.

Виконання танцювальних рухів під «Поліську кадриль»

Слайд 20

Які музичні інструменти почули? (Сопілка, акордеон, бубен, скрипка).

Пояснення вчителя:

Ну, а тепер увага! Троїсті музики - найбільш поширений в українському народі вид ансамблю. Виходячи з назви (троїсті, схоже на трійку), ансамбль складається з трьох виконавців. В давні часи це були – скрипаль, цимбаліст та бубнист. Вони були вдягнені в національний костюм і грали народну музику.

Слайд 21 Слайд 22

У центральних областях України, замість цимбалів, часто використовується басоля - це різновид віолончелі.

Слайд 23

На таких інструментах грали в давні часи:

Слайд 24 Це бубон, басоля і скрипка.

Зараз в сучасному ансамблі троїстих музик з’явились акордеон і сопілка.

Слайд 25 Слайд 26

Троїсті музики відігравали важливу роль у побуті українського села. Вони грали на народних святах, весіллях, ярмарках. Виконували переважно танцювальні і пісенні мелодії.

Подивіться як виглядають сучасні троїсті музики. Зараз їх називають троїстими не тому, що в ансамблі троє музикантів, а тому, що вони грають народну музику на народних та сучасних (современных)інструментах. І звичайно вони вдягнені в український національний костюм.


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  6. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  7. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  8. VІ. Закріплення знань.
  9. Вал має 5 опорних шийок, зовнішні діаметри яких послідовно збільшуються для полегшення встановлення вала в головку.
  10. Визначення опорних реакцій трьохшарнірної арки
  11. І. Активізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів.




Переглядів: 823

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дадатковая | Митні ризики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.