Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VІ. Закріплення знань.

1. Напишіть рівняння реакцій концентрованої і розбавленої нітратної кислоти із сріблом.
2. Наведіть по три способи добування: а) нітрату купруму(ІІ); б) ортофосфату магнію.
6. Маса нітратної кислоти, яку можна добути з 1 г амоніаку при 70 %-вому виході, становить
(а) 1 г; (в) 2,6 г;
(б) 1,3 г; (г) 3,9 г.
7. Напишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити такі перетворення: P → Р205 → Н3Р04 → Na3P04 → Са3(Р04)2 → Н3Р04
8. Яка сіль утвориться, якщо до розчину, що містить 4,9 г ортофосфатної кислоти, долити розчин, який містить 2,8 г гідроксиду калію? Обчисліть масу добутої солі.
9. У концентровану нітратну кислоту помістили суміш міді з оксидом купруму(ІІ) масою 32 г, в якій масова частка міді становить 20 %. Який об'єм і якого газу виділиться за нормальних умов вдаслідок реакції? Визначте кількість речовини солі, що при цьому утворюється.
10. Обчисліть масову частку ортофосфатної кислоти в розчині, що утворився внаслідок розчинення 71 г оксиду фосфору(V) в 600 мл розчину ортофосфатної кислоти з масовою часткою Н3Р04 85 % і густиною 1,7 г/мл.
11. Що таке нітрати? Як їх можна добути? Напишіть відповідні рівняння реакцій.
12. Що являють собою азотні добрива? Запишіть формули і назвіть найважливіші з них.

13. Напишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити такі перетворення:
а) оксид нітрогену(IV) → нітратна кислота → нітрат калію → нітрит калію;
б) N2 NH3 → N0;

l

NH4N03

в) N02 → HNO3 → Ba(N03)2 → KN03;
r) NH4N03 → N2 → NH3 → NO → NO2 → HNO3 → NaN03.
14. Для приготування рідкого мінерального добрива аміак об'ємом 20 л розчинили у воді масою 400 г (об'єм газу приведено до нормальних умов). Масова частка аміаку в добутому розчині становить
(а) 20%; (в) 7,4 %;
(б) 10 % (г) 3,7 %.
15. Внаслідок нагрівання 40 г суміші, яка містить нітрат натрію, добуто кисень об'ємом 4,48 л (н.у.). Масова частка NaN03 у вихідній суміші становить
(а) 30 96; (в) 85 %;
(б) 50 % (г) 95 96.
16. Як здійснити такі перетворення:
NH3 ← N2 → NO

(NH4)2SO4 ↓ N02

NH4NO3 ← HN03
Напишіть відповідні рівняння реакцій.
17. Назвіть сполуки хі у і напишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити такі перетворення:
а) HN03 → x → N20; б) HN03 → у → NO2.
Зазначте умови перебігу цих реакцій.


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. V. Закріплення знань
  12. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.




Переглядів: 905

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування нітратної кислоти | Лекція № 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.